onsdag den 30. december 2009

Top10 2009

Nu kan jeg jo se, at folk er begyndt at lægge deres Top10 for 2009 ud på div. blogge, og så vil jeg da osse følge det gode exempel :)
De sidste måneder har jeg ikke fået lavet ret meget faktisk, men da jeg sad og skulle finde min Top10, så ku' jeg da mærke at det kriblede i fingrene, så jeg satser på 2010 som et super scrapår :)
Jeg blev faktisk en smule forbavset over hvor forskellige de egentlig er - men det er så nok kendetegnende for mig ;D...så en decideret gennemgående stil kan man vist ikke snakke om ;)










Det var så året i billeder ;) - tak fordi I kiggede indenfor og
RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLESAMMEN -
og 1000 tak for kommentarer i løbet af 2009, vi ses forhåbentlig igen i 2010 :)







10 kommentarer:

  1. Nøjj hvor er de også bare gode alle sammen :o)

    Også et rigtig godt nytår til dig - glæder mig til at følge din blog i 2010

    SvarSlet
  2. De er faktisk rigtig meget forskellige - men superflotte allesammen :) Wow....
    Ang. kurset omtalt på min blog, så starter det først i morgen - så du kan altså nå det endnu :)
    Rigtig god nytår :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare gode og forskellige alle LO'erne. Synes ikke jeg har set minialbummet før... det er superlækkert.

    Godt nytår til dig og familien

    SvarSlet
  4. Super flot Top 10, og fedt at du ville være med... hmmm synes hellere ikke at jeg har set det minialbum før???
    Jow de er godt nok meget forskellge i stile din LO'er og så synes jeg alligevel at de har noget fællest over sig... en af dem er ihvertfald din smukke karalteristiske håndskrift...

    Et godt og lykkebringende nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  5. Flot flot top ti du har lavet. Du og dine ønskes et knaldhamrende godt nytår.Håber vi ses i det nye år.knus sonja...

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte og en rigtig god ide, at finde de "gamle" frem igen:0) Der var da nogle stykker jeg aldrig har set.
    Rigtig godt nytår til dig og din familie!

    SvarSlet
  7. Smukke smukke layouts. Lækre detaljer. Rendyrket Thanni style :)
    Glædelig nytår.

    SvarSlet
  8. Det ser godt ud alt sammen - og det er så herligt at se andres top10, fordi man får et indblik i, hvad vi hver især tænker om vores eget scrap. Dine sider er herlige.

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte allesammen! Det er så sjovt at se 10 værker, alle lavet i samme år, men alligevel så forskellige!

    SvarSlet
  10. Den anden dag valgte jeg nogle forskellige blogs ud, og gennemgik dem for, hvad jeg synes var scrapperens bedste LO's. Sådan bare løsligt. Gik ikke så meget op i antallet. Din blog var en af disse blogs, og "På Scenen", "når jeg bliver gammel" og "rigtige rødder" var også på min top 10. Det er nogle rigtige skønne LO's synes jeg. De fortæller hver især en god historie, og for mig er det, hvad scrapbooking i virkeligheden handler om.

    Godt nytår til dig og dine

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...