torsdag den 3. december 2009

2. + 3. december

Jeg slår lige to dage sammen her - igår nåede jeg slet ikke at få skrevet. Var til Julehygge-Scrap i
AalborgScrapbooking&Kort . Det var en supergod aften - vi havde ScrapBingo, og tænk - jeg vandt et par gevinster..og så var der jo dem der ikke kunne få nok *G*
Der er billeder på "vores" blog fra aftenen - Betina var bag kameraet - så slipper hun jo osse så rart fra at blive blitz'et ;P
Dagens billede har ikke en pind med jul at gøre - men igår kunne jeg altså osse hente en lillebitte smule papir jeg havde bestilt. Havde ellers lovet mig selv at papir skulle der ikke købes foreløbig - hmm man har vel så et standpunkt til man handler næste gang *G*
Men BasicGrey papir har jeg, som nogen måske er bekendt med en lille svaghed for - og MyMindsEye kommer ind på en tæt 2. plada efterhånden...så deeet ;P
Nodepapiret til venstre fik jeg forærende af en af pigerne i klubben igår og 1000 tak Christina, det er jeg MEGET glad for :)
Det var dagens ord - håber I kigger forbi igen :)

5 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være noget rigtig skønt papir du har fået hjem!! Jeg glæder mig til at se det brugt.. ;-)

    SvarSlet
  2. Pyha jeg har også en stor svaghed for papir, så jeg forstår dig fuldt ud. Dit nye papir ser lækkert ud, så nu er det bare igang...:-):-)

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggeligt med scrapbingo. Det der med papiret føles bekendt. Jeg har også rigeligt og falder altid over noget jeg ikke kan undvære.

    SvarSlet
  4. Selv tak Jette - glæder mig til at se hvad du hitter på med det ;-)

    SvarSlet
  5. Tak for en interessant blog

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...