onsdag den 9. december 2009

9.december

Igår fik jeg købt en del julegaver - men dem kan jeg jo i sagens natur ikke lige vise billeder af, så det må i ha' til gode :)
De blev osse pakket ind, og så er det jeg tænker, om ikke folk kunne ønske sig noget i en fiks firkantet størrelse...f.eks. bøger og sårn....det er da til at pakke ind *G*.....
Nå, men jeg vil nu hellere gøre det selv - mit temperament er nemlig IKKE til at stå i "indpakningskø" i div. forretninger, og så er det jo osse hyggeligt med alt det pakken ind - men "til-og-fra kort", dem gider jeg simpelthen ikke lave selv, så de er købt i Netto - jeg synes jeg spilder min tid hvis jeg laver dem selv - de ryger jo alligevel lige direkte i papirdyngen juleaften ;D
Det blev et bette kort indlæg idag - men lidt har jo osse ret ;)

Ha' en god aften allesammen - vi ses :)

5 kommentarer:

  1. kom til at smile da jeg læste det med de mærkelige formede jule´gaver ;O))) var igang forleden og sikke et arbejde med nogen af dem, men skønt de er ved at være i hus

    Rigtig god aften til dig

    SvarSlet
  2. Jeps - lidt og også ret. :0)
    Og jeg ligner dig, hvad angår det med at pakke ind selv. Jeg GIDER heller ikke stå og vente på at dem i butikken gør det for mig. ... og ja, he he, det er ikke alle gaver der er lige lette at pakke ind - det kan være noget af en udfordring.
    Rigtig god aften til dig.

    SvarSlet
  3. Dejligt at være ovre det,så er der mere tid til andre skønne ting.hav en dejlig aften...

    SvarSlet
  4. Dejligt at være færdig med det - så har du god tid til indpakningen. Min tålmodighed rækker heller ikke til butiksindpakning - og hvis jeg en sjælden gang drister mig til at få pakket ind, ender jeg altid med at pakke det om, fordi jeg synes de sjusker.. :)

    SvarSlet
  5. Jamen du har da så evigt ret, og det i det hele endda ;-) vil dog godt indrømme, at hvis der ikke er kø til indpakning, så nupper jeg altså det med også ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...