lørdag den 26. december 2009

2.Juledag

Nå..den julenedtælling gik så lidt i fisk her til sidst - men det blev jo altså jul alligevel ;)
Her havde vi en skøn juleaften - med go' mad, mandelgaven (som jeg heller ikke vandt i år ;)...), gaver - og det der er vigtigst ....en masse HYGGE og grin.
Sarah skulle ikke holde jul her i år, men kom heldigvis forbi på vej til næste hold bedsteforældre - og sørme om de ikke kom igen senere på aftenen til det traditionelle julespil (der er altid én eller flere, der får nye brætspil i julegave - og de skal selvfølgelig afprøves juleaften/nat)

Her er søn, svigerdatter og Prinsessen lige fanget om eftermiddagen - inden de drog videre til mormor og morfar.
Julegaver ??...jow jow - jeg fik mange dejlige, men jeg vil da ikke lige undlade at vise et billede af min scrap-gave:

Den fik jeg af mine unger - og den er jeg SUPER DUPER glad for!! :)...ikke flere tasker og klapboxe til mig :)
Har I alle haft en super jul ??....det tænkte jeg jo nok ;) - og 1000 tak fordi I kigger forbi med søde og hyg'lige kommentarer - det sætter jeg meget stor pris på :)

6 kommentarer:

  1. Også glædelig bagjul til dig, Jette. Åh hvor er hun sød den lille, i rød julekjole :O) Og din nye taske er næsen ligeså skøn :O)

    SvarSlet
  2. Nøjj så lækker en taske - hvor lækkert :o)
    Også rigtig glædelig bagjul til dig - så sød prinsessen er og hvor dejligt du alligevel var lidt sammen med hende juleaften :o)

    SvarSlet
  3. Hold da op, sikke en flot gave at få... der har dine unger da fat i den lange ende, hvad mon det så ikke ender med næste gang.... så der er sørme en der bliver godt kørende i det nye år...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Skønt billed af din familie.Og dejlig gave du fik til scrapsagerne.Dejligt du havde en god juleaften.hav en god aften....

    SvarSlet
  6. Godt nytår til dig!
    Lækker taske. Det er jo superdejligt at få ting man kan bruge til sit scrap i julegave og det ser ud som om der kan være meget i :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...