tirsdag den 1. december 2009

1.december

Jepz - så blev det den 1. december - og nedtællingen til det helt store "Gave-Hygge-Spise Event" kan starte :)
De sidste par år har jeg (som flere andre bloggere) lavet sådan en "CountDown" her på bloggen, og skrevet lidt hver dag (eller næsten hver dag), og det vil jeg også forsøge at få gjort i år. Jeg synes nemlig det er super hyg'ligt at følge med på de andre blogge, der osse julehygger.
Nå - men jer der har fulgt med de andre år vil vide, at jeg har en svaghed for "Mooses" - og hvert år kommer der nogen nye til samlingen - og det er altså også tilfældet i år, så de nyeste der er kommet hjem til mig at bo, får I lige et billede af :)

De to store har min søde datter foræret mig - de andre er jeg sådan lige tilfældigt faldet over. Og lur mig om der ikke dukker et par stykker mere op i løbet af december ;D

Ha' en rigtig dejlig 1. december allesammen - og jeg håber I kigger indenfor igen i løbet af julemåneden :)

8 kommentarer:

  1. God 1. december til dig. Ja, det er hyggeligt med al den jul på bloggene.
    Hilsen en rigtig nisse.

    SvarSlet
  2. Arj - hvor er de skønne, dine Mooses! Især de to der står op bagerst i billedet. Herligt! :0)
    Rigtig god 1. december til dig også - hyggeligt du blogger lidt igen.

    SvarSlet
  3. De er da simpelthen også for skønne! Jeg fandt også et par stykker ude i Bilka idag, men synes nu alligevel det var mange penge! :-)
    Glæder mig til december på din blog!

    SvarSlet
  4. God 1.dec. til dig hyggeligt at blogge i denne tid,hvor alt emmer af jul.ha en god aften...

    SvarSlet
  5. Ja det er en hyggelig tid. Hvor er de søde dine mooses. Den er jeg også vilde med. Ses vi imorgen ? :-)

    SvarSlet
  6. De er altså bare for skønne.. tror altså ikke jeg kender andre de samler på sådanne ;-) også skriver du gammeldags jul på min blog...LOL

    SvarSlet
  7. Endnu en der hænger med på decemberudfordringen - det er super hyggeligt. Jeg er kommet sent i gang, men fra i dag samler jeg mig sammen og skriver dagligt ;o)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...