tirsdag den 8. december 2009

8.december

Jepz - så er jeg her igen :)...
Jeg indrømmer, at jeg har en STOR svaghed for amerikanske julefilm :)..ja ja jeg ved godt de som regel er pladderromatiske osv. osv. (måske lige bortset fra "Fars Fede Juleferie" *G*) men altså - jeg ELSKER de film og ser alle dem, der bliver sendt i TV + dem vi selv har, her i december.
Heldigvis deler min datter svagheden - så i aftes så vi lige en af slagsen "A town without Christmas"...Er der mon andre af jer der har samme svaghed ?? ;D
Idag har jeg fri - og lige om ikke så længe gælder det gaveindkøb - hvilket lige fik mig til at grave efter et billede fra juleaften sidste år : Det viser sådan ca. omkring 1/3 af gaverne vil jeg tro - så der var da en del, og da vi pakker én gave op ad gangen så tager det laaaang tid inden vi er færdige - men det er ren hygge og alle får set hvad hver enkelt får, så jeg glæder mig til vi skal til det igen om ikke så mange dage ;)

Ha' en god dag allesammen - og på gensyn :)


6 kommentarer:

  1. Åhhh jeg er også en sucker for amerikanske og engelske julefilm...desværre kan vi kun se DR1 DR2 TV2 og Kulturkanalen samt noget fra folketinget...ikke meget jul dér:O) Men dengang vi havde viasat, skal jeg love for at jeg slugte samtlige julefilm. eeelsker ´Fars fede juleferie..kan grine højt ad den hver eneste år!

    SvarSlet
  2. Jo, jo - jeg kan også rigtigt godt li de lidt sukkersøde amerikanske julefilm. :0) Det er bare hygge!
    Rigtig god 8 dec. til dig.

    SvarSlet
  3. Ja jeg elsker også søde julefilm,kan også se dem igen og igen.Det hører ligesom til julen.Wauw der er da pakker i masse af vis.ha en god dag....

    SvarSlet
  4. Jaaahhhh . os' mig... ;-D
    Noget af det allerbedste ved Julen er alle de dejlige julefilm de sender.
    Jeg så godt filmen i går, men der må gerne være endnu mere Jul I hvis man spørger mig ;-D

    SvarSlet
  5. Ja jeg elsker julefilm. Vi har efterhånden en tradition hos os - at vi skal se "Love Actually" hvert år i December - med Hugh Grant. Det er absolut min favorit julefilm - ren hygge og romantik (og humor)! Dejligt med en fridag!

    SvarSlet
  6. Jaaa... den sad jeg også og så, den var søddddd... lad os få nogle flere af dem ;-)

    Pakker, kan man jo ikke få for mange af, og i år er der jo en ekstra at give, og mon ikke hun bliver begavet

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...