onsdag den 16. december 2009

16.december

Så blev det alligevel snevejr - og selvom der herude hvor vi bor, egentlig ikke er særlig kønt pga. div. renovering og byggepladsrod - så er det jo utroligt hvad en smule hvidt kan gøre.
Jeg ved ikke med jer, men jeg er lidt vild med sne - når jeg bare ikke skal ud at køre alt for meget i det ;)

Så kan jeg lige se frem til 3 fridage nu - og imorgen kommer barnebarnet og skal passes ved Bedste - det skal nok blive hygsomt :)
Og som det jo fremgår, så går det ikke vildt godt med at blogge hver dag - men sådan er det altså - der er ikke så meget at gøre ved det.......og gad vide om det ikke bliver jul alligevel ? ;D
Ha' en rigtig go' dag i sneen allesammen - og på gensyn :)


6 kommentarer:

  1. Det ser vel nok hyggeligt ud med sneen.Det bliver hyggeligt at passe Sara.hav en delig dag...

    SvarSlet
  2. Synes også at sneen er flot, og jow det er fanastisk som det pynter på det værste... men jeg synes nu stadig at der skulle laves en lov om at det kun må falde i haverne... LOL...

    Kan prinsessen og bedste så hygge sig imorgen...

    SvarSlet
  3. hvor hyggeligt og jo jule kommer alligevel :o) Syntes nu du gør det godt med julebloggeriet - jo heller ikk til at nå alt her i december vel ;O)

    Rigtig god hygge dag med prinsessen ;O)

    SvarSlet
  4. Håber at du og den lille har haft en hyggelig dag sammen :O) Og du er altså ikke den eneste som ikke får blogget hver dag i december...host host..

    SvarSlet
  5. Åhhh et skønt billede du har taget der... Ja det er dejligt at kunne blive indendøre i sådan et vejr. Jeg tror der er mange (mig selv inklusive) som ikke blogger så meget her i december, som de ellers ville gøre de andre måneder. men det er jo også en travl tid....
    Ønsker dig en fortsat god dag

    SvarSlet
  6. Mm, dejligt billede. Jeg elsker sne, men det er sjovest at se på og ikke færdes i ;o)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...