lørdag den 5. december 2009

5.december

Det er ikke så meget jeg lige får lavet af hverken scrap eller juleforberedelser denne weekend - det er nemlig en arbejdsweekend, så energien er brugt når jeg kommer hjem. Men heldigvis er der fridage i sigte i næste uge, så det lysner ;D
Til gengæld havde jeg en lille solstråleoplevelse på arbejdet idag. Jeg arbejder jo på en demensafd., og et par af vores beboere har ikke ret meget kontakt til omverdenen mere. Til morgen var jeg inde hos en af "mine" gamle og hjælpe og gik så og sang nogen julesalmer. Og mindsandten om ikke "Inga" nynnede med på et par linjer. DET var da skønt, og sådan en lille oplevelse kan redde dagen, når det somme tider er lidt tungt - men til gengæld ville jeg ikke bytte mit job for noget andet :)
I får osse lige et billede af Bedstes Guldklump igen - den første æbleskive bliver lige checket lidt ud, mens onkel Ronni holder godt fast ;)
Ha' en dejlig aften - og tak fordi I kigger indenfor. Vi ses :)

7 kommentarer:

  1. Ja er det ikk skønt, at somme tider kan det være en lille ting som kan "rede" ens dag :o)

    Skønttttttttt billede - endnu et til scrappen ;o)

    Fortsat rigtig god 2 advent til dig

    SvarSlet
  2. Da jeg var i praktik som pædagog på et dagcenter hvor der bla var demente brugte vi netop musikken som redskab. Så du skal måske have en lille julecd i lommen når du går rundt til beboerne. Det vil sikkert vække lykke...
    Dejligt billed af guldklumpen.

    SvarSlet
  3. Og bedstes guldklump er stadig dejlig...

    Ja, det er fantastisk, det er netop de oplevelser der gør det hele værd... man gir og gir af sig selv, og får så lidt igen, og når man endelig gør, kan man leve længe på det...

    SvarSlet
  4. Hej Jette, tak for sidst. Det var smadder hyggeligt! Dejlig lille historie fra din arbejdsdag! Ha en god uge.

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå at det giver dagen et opløft.dejligt billed af guldklumpen.han en dejlig dag....

    SvarSlet
  6. Sødt billede med æbleskiven og sikke en dejlig oplevelse på dit arbejde. Det er sådanne små ting, der gør, at man lige stopper og finder ud af hver glad man egentlig er for sit arbejde.
    Jeg er lærer og elsker det..... ungerne siger også tit nogle skønne ting :-)
    Glædelig december

    SvarSlet
  7. Fed oplevelse på arbejdet. Jeg prøvede det samme med min onkel, som også var dement. Vi var hos min søster og pludselig udbrød han 80.000! Jeg spurgte hvad han mente og han sagde så, at gartnerarbejdet i gården havde kostet 80.000 ... det viste sig at det havde han udført for en del år tilbage :)
    Superlækker guldklump du har dig ;o)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...