fredag den 31. december 2010

Godt Nytår :)

 

Så blev det den sidste dag i 2010 - og et helt nyt år er på trapperne. Jeg har mange planer for det nye år - både på scrapfronten, der skal gang i nogen projekter skal der (det kan dårligt blive mindre end i år, så det kan kun gå fremad *G*) - men også for mig selv sådan personligt, er der ting og sager jeg gerne vil tage fat på, så jeg tror, det bliver et super år, der starter lige om straks :)
1000 tak til alle jer der har fulgt med på min blog i 2010 - og jeg håber I bliver hængende i det nye år også :)
Jeg synes det har været så skønt at komme på blogrundfart hos jer, både i december måned, men også hen over året og blive lidt klogere på hvem det er, der sidder bag skærmene rundt omkring, så glæder mig til en masse blogsurfing i det nye år :)
Det var årets sidste indlæg fra mig - det første i det nye år bliver min Top 10 for 2010.

RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER OG JERES FAMILIER FRA MIG -
VI SES I 2011 :)

 
Photobucket

12 kommentarer:

  1. Selv tak : )
    Rigtig godt nytår til dig og familien, håber i får en dejlig aften.
    Glæder mig til at se dine top 10.

    Jeg bliver selvfølgelig hængende *GG*

    SvarSlet
  2. Også et bragende godt nytår til dig! Og jeg har dig jo stadig på bloglisten og dér forbliver du ;O)

    SvarSlet
  3. jeg vil da glæde mig til at se noget mere til dig på scrapfronten.

    rigtig godt nytår til dig og familien

    SvarSlet
  4. Selv tak - Godt Nytår Jette! Vi ses i klubben snart!

    SvarSlet
  5. Tak for et godt år på bloggen. Jeg er selvfølgelig med igen i 2011. Godt nytår til dig og din familie :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig godt nytår. Jeg ser frem til din top 10.

    SvarSlet
  7. Selvtak for en dejlig blogoplevelse hos dig - i den tid jeg altså har været med på blogging.
    Jeg hænger på til næste år også...for her er hyggeligt.

    Også godt nytår til dig og din familie.
    KH Annette

    SvarSlet
  8. Du kan tro vi bliver hængende :)
    Rigtig godt nytår til dig - jeg hepper på dig.

    SvarSlet
  9. Selvfølgelig bliver vi hængende... det er så hyggeligt at komme rundt på bloggene

    Også et rigtigt godt nytår til dig og dine kære

    SvarSlet
  10. Rigtig godt nytår til dig og dine. Vi ses på bloggene også i det nye år.

    SvarSlet
  11. Også rigtig godt nytår til dig og dine. Glæder mig til fortsat at følge med herinde :)

    SvarSlet
  12. Rigtig godt nytår :) hvor er din blog bare blevet flot!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...