tirsdag den 14. februar 2012

Cyber Crop på TSC - med et indskud ;)


.....og nej det er så ikke et indskud til en ny lejlighed vi snakker om, men indskuddet til en del af CyberCroppet på TSC , der kører i uge 7 til 10. 
..og jeg skal da lige hilse og sige at der er mange fede opgaver indtil videre, så jeg er glad for at der er lang deadline - så kan jeg nmelig også være med selvom jeg ikke har ferie.
Billedet herunder er så det (forhåbentlig) adgangsgivende:


.......og nu vil jeg sætte mig til scrapbordet - har nemlig fri idag. Næææ først vil jeg lige sørge for at der er kaffe på kanden - ellers går det slet slet ikke *G*

Photobucket

6 kommentarer:

  1. Det ser ihverfald super lækkert ud : ) uha lang tid siden jeg har været på hos TSC det lyder super spændene med det cybercrop, gid jeg havde mere tid *GG*
    Rigtig god fornøjelse glæder mig til at se hvad du får lavet : )

    SvarSlet
  2. det ser spændende ud Jette. ja det er dog det mest geniale crop jeg har været med til. total fed og anderledes.

    glæder mig til at se hvad du får lavet....

    SvarSlet
  3. Håber du sidder og hygger med kaffen og en masse scrap. Og rigtig nyder din fridag.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  4. Kaffe skal der til. Glæder mig da til at se hvad du får lavet med tingene på billedet. God fornøjelse.

    SvarSlet
  5. Det må da blive noget godt, med de matrialier og en stor kande varm kaffe, god fornøjelse Jette. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Det bliver spænde hvad du finer på, med de fine gode sager, men er sikker på du har nogle gode ideerne. God fornøjelse knus fra Lise

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...