fredag den 19. august 2011

Bent :)

Så er det vist lige på tide at Bent kommer på banen igen. Som det ses, så er han blevet en del større siden han flyttede ind - men han er heller ikke kost foragter *G*...bortset fra, at det varede noget længe inden han fattede at en del af hans mad altså skal bestå af grønt. Tror ikke helt han kunne se pointen, når der også blev serveret fårekyllinger og andet guf...hvorfor sku' man så spise grønt, man er vel ikke en kanin ??? ;)

Nå men nu har han altså kapituleret og gnasker kinakål i stor stil :)



På et tidspunkt bliver han nok nødt til at flytte i et større terrarium, og dér har Peter og hans far vist planer om at bygge en ny hybel til Bent, men indtil videre trives han fint hvor han er. 


Det var lige lille update på vores nyeste familiemedlem - og der kommer såmænd nok en opfølgning en anden gang ;)


Photobucket

4 kommentarer:

  1. Han er godt nok blevet stor. Jeg var lige tilbage for at kigge på det første billede, det ser ud som om hovedet er blevet meget anderledes... eller er det bare foto vinklen?

    SvarSlet
  2. Nå hvor er han fin :) Jeg savner altså vores helt vildt, når jeg ser sådan nogen billeder...

    SvarSlet
  3. Altså bare navnet, så er jeg solgt :O) Et sjovt dyr...dog har jeg aldrig haft sådan et kræ i hænderne...men faktisk synes jeg at Bent oser af charme :O)

    SvarSlet
  4. Hvor ser Bent ud til at have vokset godt , tros grøn fodring. Godt at han har inforstået sig lidt med det ikke kun er forkyllinger på menuen. (er ikke helt selv glad for kriple kraple dyr). Men en gang i mellem må I jo nok bøje jer for hans livret, han er jo ikke en kanin som du jo skrev *ss*. Men skønt at følge ham og se ham vokse godt.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...