mandag den 21. marts 2011

Sarah Musen på overnating :)

Så gik der igen en weekend - synes de har en tilbøjelighed til at være ovre før de overhovedet er startet ;)
Nå men vi havde besøg af Sarah Musen fra lørdag til søndag - og det var bare super hyg'ligt!
Da far og mor afleverede hende lørdag - jamen så var det bare "Hej hej" ..og så kunne de godt smutte, der var andre ting der var sjovere *G*
Herunder er Sarah lige igang på Peters keyboard - der er så dejligt meget lyd i ;D ....på den anden side kan det også være rart til en afveksling fra "Waka Waka" med Shakira, som vi har hørt mindst 500 gange mens Sarah var her *G*
 ......og sådan ser man ud lige før man skal ind og sove sammen med Ninus, som er den tro følgesvend - altid rart at ha' en kammi med i byen ;)
Igen må jeg gi' min mor ret: Der er IKKE noget som børnebørn - man bliver fuldstændig blød indvendig, når sårn et bette pus siger "Beeedste" ;D
------------------------------------------
Der er ikke sket så meget på scrapfronten lige det sidste stykke tid - men til gengæld er jeg nødt til at lave et kort i aften - til en kollega *SUK*...nå jeg har jo selv sagt ja til det *G*
Ha en god dag/aften allesammen - og endnu engang 1000 tak fordi I lægger vejen forbi :)
 
Photobucket

13 kommentarer:

  1. GISP hvor bliver hun stor, den lille Sarah! Jeg kan stadig huske da du fortalte hun var blevet født...! Det lyder til du har det som mig hvad angår "bestillingskort".... :S

    SvarSlet
  2. Hun er da også bare KÆR! En rigtig bette charmetrold. Er du lidt scraptræt for tiden? ... det kender jeg ihvertfald godt til at man kan blive, men det er da rart man ser lidt til dig alligevel herinde *S*

    SvarSlet
  3. Altså jeg kan lige se hende og jeres waka waka... kan slet ikke forstå at det ikke skal scrappes... skønne billeder af en skøn unge... jeg vil også ha ... ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er hun bare dejlig. Det er nu lidt synd der ikke også er lidt lyd på billede hvor hun sidder og spiller. Men kan forstå på dig du fik lov at høre det et par gang *G*.

    Også et dejligt nat nat billede, en skøn tøs. Og ja man skal da have sin tro følgesvend med når man skal sove *ss*

    Mange hilserner fra Alperoser

    SvarSlet
  5. Hvor er hun da skøn. Og hun ser da ikke særlig træt ud på det foto.
    det lyder som om I har hygget jer. Og hvad er der galt med "Waka Waka" med Shakira ? Du skal ikke tro Kim Larsens "Køb bananer" er bedre.....LOL. I en uendelighed....ughf

    God scrappelyst med det kort...

    SvarSlet
  6. Hvor er hun dog kær. Giver dig fuldstændig ret... skøn at have sine børnebørn på besøg. Mine tror ( har 5 stk )at de skal skiftes til at være her på weekend, så når den sidste har været her, vil den første starte forfra igen, men den går ikke :-) Vi har jo også brug for weekend.

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  7. Det lyder bestemt til at det har været en super god weekend sammen med den lille Sarah. Hvor ser hun sød ud - og så med sin bedste ven før sovetid. Åhhhh - vil også ha en lille pige!!! ;0)
    God tirsdag til dig.

    SvarSlet
  8. Hvor er hun dejlig! Det lyder som om du har haft en dejlig weekend!

    Håber du fik lavet et fint kort?

    SvarSlet
  9. Hvor er hun bare totalt sød : ) Ihh jeg håber også det bliver min tur, om mange år *GG*
    Godt at have nogle super billeder at scrappe, når lysten igen kommer over dig.
    God arbejdes lyst med kortet, og en rigtig dejlig solskinsdag : )

    SvarSlet
  10. Jeg synes altså også, at hun bliver stor - sådan lige pludseligt. Men nuser lille unge altså....
    Godt, at I havde en skøn weekend - så er der noget ved det :)

    SvarSlet
  11. Sikken en dejlig lille skattetrold du der har, nyd hende de blir så hurtig store, jeg blir lidt misundelig mit det minste barnebarn er 11år og vil heller overnatte hos en skolekammerat end hos gamle farmor. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  12. ih hvor ser og lyder det bare hyggeligt :) hun er da bare frygtelig kær

    SvarSlet
  13. Min mor sagde til mig :"hvorfor blev jeg ikke bedstemor før jeg blev mor ?"...Og vi andre kan bare glæde os til det bliver vores tur. Jeg kan godt forstå at du nyder stunderne alene med hende ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...