søndag den 6. marts 2011

Dagen derpå :)

Så er det dagen efter Ejsing :)
Det var som sædvanlig en super hyg'lig dag - og når vejret så også lige bestemte sig for solskin og blå himmel - jamen så bli'r det jo ikke meget bedre.
Om jeg fik lavet noget ??......nope, men det er der vist heller ikke forventning om *G*...men snak og shopping og mere snak blev det til - og til at kigge lidt på det, de andre ved bordet køber, skal der jo også være ;)
...og ikke at forglemme frokostbuffeten, som bare var lækker, og det er jo ik' det mindst vigtige *G*
Desværre var der ikke noget af det nye papir osv., som jeg gerne ville ha' haft mine små fedtede fingre i - men det skal jo ikke forhindre mig i at slæbe papir hjem alligevel ;p
Fik da under alle omstændigheder brugt lidt penge - kan man overhovedet undgå det ??? *G*


Så 1000 tak til Sabina & co. for en dejlig dag - og selvfølgelig har jeg købt billet til næste år - tænk om man glemte det *GYS* :D
Hvad med I andre der var med - fik I jeres købe/scrap/snakkelyst styret - og var I ligeså trætte som mig da I kom hjem ;D ??
-----------------------------------
Ha' en dejlig søndag i det skønne vejr og 1000 tak for alle jeres søde kommentarer :)
 
 
Photobucket

10 kommentarer:

  1. hihi ja du stod godt nok længe bøjet over vognen med bg papir hos unik..lol

    tak for snakken i går. så meget fik du da ikke snoldet alligevel.

    SvarSlet
  2. Sikke dejlige ting du har købt... jeg fik da også købt noget, men kunne godt ha købt meget mere, men det skal jo også bruges :-)
    Og jo jeg var så træt, da jeg kom hjem, men kunne alligevel ikke sove med alle de nye indtryk der kørte rundt i hovedet
    En skam jeg ikke så dig... det kunne have været hyggeligt

    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  3. Iiihh - nu glæder jeg mig da endnu mere til det bliver min tur næste lørdag - hihi. Lækre ting du har erhvervet dig. :o) - Jeg har allerede en lang liste skrevet med ting jeg skal have med hjem fra Middelfart. Så skal der leges i dag? eller ?? Hav en herlig søndag.

    SvarSlet
  4. Trods manglen på det nyeste papir...så har du sørme været dygtig til at shoppe alligevel ;O) Jeg sidder og fristes til at drage den lange vej til Ejsing....det lyder som et super arrangement!

    SvarSlet
  5. Du er GOD til at shoppe ; ) Ikke mindst papir ; )
    Det lyder, som en hyggelig dag.

    SvarSlet
  6. Det lyder som en rigtig dejlig dag.
    Og jeg tror på dig, når du skriver, at du har fået brugt lidt penge....hihi.
    Dejlige ting du fik købt.

    Gad vide om butikkerne har varer nok til os der skal til Middelfart næste weekend ?

    God søndag. Du sidder garanteret og kigger og nusser med dine nye legesager...

    SvarSlet
  7. Kære Jette.
    Jeg vidste at du ville komme hjem med en masse godter - MEN SÅ MANGE!!! Sikke en høst. Glæder mig til at se hvad du får kreeret ud af dine nye skatte!
    Dejligt at du har haft en dejlig dag... Tak for din mening om min side!
    Knus
    Engel...

    SvarSlet
  8. Ja pengene fik da hurtigt ben at gå på med alle de lækre ting forhandlerne havde med. God fornøjelse med de nye scrap sager

    SvarSlet
  9. Super hyggeligt at hilse på dig :) Jeg fik brugt flere penge end sidste år - men der brugte jeg stort set heller ingen :) Jeg fik endda også scrappet lidt - men dagen endte lidt skidt for mit vedkommende. Selv om det intet har med arrangementet i Ejsing at gøre - det var nemlig super!!

    SvarSlet
  10. Sikke en masse lækre ting du fik købt :) Jeg fik også købt en del og skal afsted til fyn på lørdag og købe alt det jeg ikke fik købt i Ejsing :) Tak for et spændende kig

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...