fredag den 4. marts 2011

Ejsing

Nå så er det lige aftenen før Ejsing - og det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg glæder mig til imorgen :)
Her til aften var alle unger og barnebarnet hjemme og spise, og midt i det hele kommer Ditte så med en kuvert. Det viste sig at de alle havde splejset, så deres gamle mor/svigermor kunne ha' lidt extra at købe "snolder" for i Ejsing.
Jeg blev sq så rørt og glad - ikke så meget pga. af indholdet i kuverten, men meget mere pga. de tanker jeg ved, der ligger bag.
Så 1000 1000 tak Anni og Heine - Nadia og Ronni - Ditte og Henrik og Peter :)
------------------------
Det var lige et bette hurtigt indlæg inden Karen og jeg triller ned ad motorvejen imorgen tidlig ;)
Photobucket

9 kommentarer:

  1. Hvor er de søde.
    Du må have en fantastisk scraptur!
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Skøn familie - ha´en rigtig god dag - er slet ikke misundelig :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige børn og svigerbørn du har :)

    SvarSlet
  4. Hvor var det sødt af dem... håber vi ses senere i dag :-)

    SvarSlet
  5. Årrh hvor dejligt med så søde unger! Jeg glæder mig til at se hvad du får købt i Ejsing - og håber du får en fantastisk dag. Jeg venter med at solde til næste lørdag i Middelfart :o) God Weekend.

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt forstå du blev helt rørt. Sikke en skøn overraskelse du der fik. :0)
    Rigtig god scrap-tur.

    SvarSlet
  7. Kære Jette. Hvor er det nogle skønne og dejlige børn og svigerbørn du har... jeg bliver helt rørt og glad på dine vegne.
    jeg glæder mig til at se, hvad du får med hjem fra dit togt :o)
    Rigtig, rigtig god fornøjelse.!
    - og tak for din ærlige og søde kommentar!
    Kæmpe knus
    Engel

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare søde og betænksomme : )

    Håber du finder noget rigtig godt for pengene : )

    Rigtig god weekend og tur : )

    SvarSlet
  9. det var dog en sød idé. forstår godt du blev glad. glæder mig til at se hvad du så fik købt

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...