torsdag den 24. marts 2011

Once Upon A...Sketch - ny udfordringsblog

Så faldt jeg lige over en ny udfordringsblog, og dem er der jo efterhånden mange af, men lige præcis Once Upon A ...Sketch sætter specielt fokus på journaling - og det passer jo lige mig ;)
To gange om månden kommer der en ny skitse, og den første udfrodring kommer midt i april.
 
.....og lige her og nu har de en Give-Away/konkurrence, med marts kittet fra My Scrapbook Nook - og det gad jeg da sådan set godt vinde ;D
 
....så nu venter jeg da spændt på at se hvad de finder på - men da det også handler om journaling, så kan det vel ikke gå helt galt :D
 
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Journaling? Nå så må det vist være noget LO noget ... hihi. Det er jo ikke noget jeg gør ret meget i, så jeg krydser fingre for DU vinder den lækre candy! Rigtig god Weekend i det nordlige.

    SvarSlet
  2. Jeg har også været inde og lure på den nye udfordringsblog - og jeg GLÆDER mig til at se deres første udfordring! Fedt at skulle sætte fokus på journaling. :0)

    Og kittet fra The Nook modtog jeg fordelen dag - det er såååååå flot!

    Rigtig god fredag til dig.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...