mandag den 17. oktober 2011

Hæklede sommerfugle

Se som man kan blive inspireret af, at fedte rundt på Pinterest *G*Så lige nogen små hæklede sommerfugle - og tænkte at dem måtte jeg da prøve at lave - så fiklavet en bette sværm igår. De blev lige hurtigt lavet i de farver jeg lige kunne finde ;)
Synes faktisk de er ret søde, og de er tilpas små til at de er brugbare (måler ca. 1½")
...og så var det jo faktisk ret hyg'ligt at få en høklenål i hånden igen - det er ca. 100 år og en madpakke siden sidst bortset fra nogen hæklede blomster for ikke så længe siden.

Hvordan med jer - har I gang i nogen kreative sysler...altså udover scrap ?

Ha' en dejlig afte, og tak for jeres besøg og kommentarer - dem er jeg super glad for :)
Photobucket

12 kommentarer:

  1. Nå Jette, så kom sommerfuglene på banen, hvor er de søde, jo det pinterist er vanedannene og tidskrævende, men også utrolig hyggelig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Næææh hvor er de søde dine små sommerfugle. Jeg ka sgutte hitte ud af at hækle *G* - Jeg får ikke rigtig liftet noget af det fra Pinterest - men inspireret bliver man da i stor stil!

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde, flot stykke arbejde : )
    Uha har du virkelig fået lavet noget som du har pinnet, NICE jeg pinner en masse men jeg får bare ikke lavet noget af det (suk)
    Så andet end scrap lige pt bliver det ikke til.

    SvarSlet
  4. De er altså bare rigtig søde... gid man dog kunne hækle.. c",)

    SvarSlet
  5. Hvor er de søde, du er da vildt sej til at hækle! :)
    Jeg har gang i minialbums, navneskilte, et hæklet tørklæde og alle mulige andre småprojekter - og derfor ikke rigtig noget scrap...

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine - og små. 1½ cm ! Det er da noget fedtearbejde. Men søde er de.
    Jeg laver julekort, følger et online kursus med Majer og har egentlig en strikket hue i gang. Men det går ikke så kvikt, jeg vil hellere scrappe....

    SvarSlet
  7. Hvor er de søde og nuttede... flot hæklet.

    God tirsdag!!!

    SvarSlet
  8. Hej Jette hvor er de nuser de små sommerfugle. Har godt nok ikke fået set dem på pinterest. Men det kan være jeg kan "hugge" ideen her fra din side, er nok bedst til at strikke, kan mest kun hækle efter opskrift, men har lidt en ide hvordan de skal laves, ellers skriver jeg igen så kan du måske hjælpe <3 kram fra Lise

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte dine sommerfugle!
    Nej, jeg har ikke engang tid til al det scrap jeg gerne vil lave, så det bliver ikke til noget derudover.. ; )

    SvarSlet
  10. Nååå hvor er de søde.. Jeg har hæklet meget førhen, så det kunne godt være sjovt at prøve de der. Hvor kan man finde en opskrift evt?
    Mine kreative sysler lige pt:
    Syr sorte bukser til mig selv men jeg vil gerne igang med scrap igen, synes det er flere uger siden...

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare søde! Uh ja der er mange gode ting på Pinterest! Jeg hækler og strikker også ind i mellem! Jeg er endelig kommet igang med at være kreativ efter min ferie, så der skal scrappes her i weekenden!
    God weekend til dig!

    SvarSlet
  12. Vildt søde sommerfugle som kan bruges til alt muligt.
    Jeg skal også igang med et par projekter som ikke er scrap... en sættekasse og en tapeseret skammel.

    Tak fordi du deltog i min blogcandy.

    Mette

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...