fredag den 14. oktober 2011

Man tror jo det er løgn....et nyt LO ;)

Ja man tror jo næsten det er løgn - men der er allerede et nyt indlæg her hos mig :)
Ved ikke lige hvornår der sidst har været en periode hvor der er så kort mellem indlæggene - men der er osse gang i LO'erne, så derfor....;)
Noget helt andet er, at jeg har fået lyst til at starte på andre kreative sysler igen. Har førhen hæklet, strikket og syet RIGTIG meget til ungerne, mig selv osv. - og siden jeg er begyndt at færdes på Pinterest , jamen så er inspirationen da simpelthen uden grænser...så tænker næsten hæklenålene osv. skal findes frem igen.....og det bliver I såmænd nok ikke forskånet for her på bloggen *G*

Nåå men der var jo lige et enkelt LO igen, som osse er lavet til onlinekurset på TSC .
Min ældste søn Heines far døde da Heine var ca. 16 år - og hans et og alt (næst efter Heine) var hans hunde.
Heldigvis har jeg ret mange billeder netop af ham og hundene  - og jeg ved det vil glæde Heine rigtig meget, at der bliver lavet LO'er med dem, måske osse et minialbum eller flere. Så det er da helt sikkert blandt de næste projekter.
Det er  billeder fra dengang 1 1992 da Heines far fik sin nye "lille" hvalp hjem fra USA.
Der er ikke så voldsomt meget journaling på - det var ikke så nødvendigt med de her billeder, som taler for sig selv, men jeg har ladet den lille Kazan fortælle ;)



Igen er der brugt papir som ikke længere er helt nyt ;) - og det er faktisk skønt at få brugt en masse af den slags, og faktisk så har jeg ikke lige pt. det store behov for nyt, og så er det jo med at få lidt lavvande i bunkerne inden shoppegenet tager over igen *G*
Ha' en dejlig dag - og tak for besøgene :)




Photobucket

9 kommentarer:

  1. Hvor er dit Layout fint - og endnu mere når man får lidt af historien bag. Du er en knag til at få tekst på dine LO på en fed måde - ku man få et kursus? :o) Jeg glæder mig da til at se andre kreative "Pinteresser" her på siden. Go weekend.

    SvarSlet
  2. Det er flot som den blå går igen, også i skriften. Og god historie til.
    Jeg er spændt på, hvad du har fundet på Pinterest, som du bare MÅ lave ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Dejligt LO Jette, og sikke dog en skøn hund, jeg lagde mærke til at den stod på sin nye fars fod, man kan se der var kontrakt med det samme, og ja det pinterist er så godt, har du lagt mærke til at de har lavet om på siderne? v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. FlotJette, det er nogle dejlige billeder og en skøn hund, og jeg er også spændt på hvad du nu finder på. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Hvor er det et skønt Lo, flot opsætning. Og den journaling er så godt skrevet, fortæller alt om billederne ( og en hunds tanker ).
    God weekend!!!

    SvarSlet
  6. Sikke et skønt LO. Jeg kan rigtig godt li opsætningen. God historie bag billederne, er sikker på det vil glæde Heine. Sjovt at "lade hunden fortælle" i din journaling.
    Uhhh pintrest... det er dog det farligste sted at færdes - man får så mange gode ideer og man pin'er derud af. Jeg glæder mig til at se hvad du er blevet inspireret af derinde. :0)
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Skønt Lo, og dejlig opsætning, lige i øjet ; )
    Lille hvalp host..... tihi
    Spændt på hvad du bare MÅ lave på pinterest, jeg kan have ret svært ved at vælge : )
    Fantastisk side pinterest, man bliver bare så inspireret.

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  8. We love Pinterest!! ;) Jeg vil GERNE se hvad du frembringer med en hæklenål, da jeg netop har lært mig selv at hækle! :)
    Det er et skønt layout du har lavet, jeg elsker det lille banner i højre hjørne!

    SvarSlet
  9. Hej Jette et rigtigt skønt Lo med hamoni i farver , billede og tekst og så det bedste en skøn og dejlige stor vovse *ss* knus fra Lise

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...