tirsdag den 12. januar 2010

Stilskift....eller noget ;)

Det går rigtig godt med motivationen til at scrappe - og idéerne mangler heller ikke, så hvad mere kan man forlange :)
Igår havde Karen og jeg bestemt os for at vi ville forsøge os med noget som ligger udenfor det vi normalt laver. Valget faldt på freestyle, og der skulle så vælges et LO som skulle liftes. De første var alligevel ALT for freestyle ;)...så der måtte vælges om *G*...jeg mener - selvom man gerne vil prøve noget andet så skal det - i hvert fald for mit vedkommende - stadig være noget, jeg kan forholde mig til. Så vi skulle ud i noget, der kom lidt nærmere til det kendte ;)
Vi endte så med, at vælge et af Angely's smukke Lo'er, fra hendes Top10-2009 , det Lo der hedder "How 2 Relax".
Jeg sidder så lige nu, og overvejer om Angely vil være helt enig i freestyle-etiketten, men i forhold til det jeg f.eks. ellers laver, så var lige dét LO et der lå langt fra, men alligevel ikke aaaalt for langt, så håber hun tilgi'r, hvis "etiketten" ikke passer helt ;)
Det var faktisk ret svært at lave - men supersjovt at prøve - og herunder er så mit resultat. Det blev ikke et helt nøjagtigt lift, men opsætningen er stort set som originalen, og så har det fået lidt "Thanni-Twist"...*G*...
Alt i alt er jeg faktisk ret glad for det - langt mere end jeg havde regnet med - så alt i alt var det et fino forsøg - en ren win/win situation ;D

Der er ingen materialeliste denne gang - fik nemlig brugt nogen rester, og det er ikke så tosset endda :)
Tak fordi I kigger indenfor :)

12 kommentarer:

  1. Sejt LO og det er altid sjovt at prøve at lave noget man ikke plejer at lave. Synes du fik lavet et flot scraplift og jeg glæder mig til at se om du vil lave flere LOs i denne stil. :o)
    ... og så er det jo skønt når der bliver brugt en masse rester!
    God tirsdag aften til dig.

    SvarSlet
  2. Dejligt glad LO både i farver og billeder.

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det bare blevet super godt. Både lidt Thanni, og en helt masse liftning. Det er virkelig noget jeg er klar på en anden gang. Super udfordring, og tak for en smadder hyggelig dag, hvor vi faktisk fik lavet lidt ;-)

    SvarSlet
  4. skønttttt lo i lækker lækker farver ;O)

    Rigtig god aften til dig ;O)

    SvarSlet
  5. Kanon flot LO,dejlige farver.Skønt at prøve noget andet end man plejer.ha en god aften...

    SvarSlet
  6. Super skønt layout du har fået lavet! Og sikke mange ting der er kommet på, uden det overhovet er rodet!! Skønt!

    SvarSlet
  7. Free style har jeg ikke turde give mig i kast med, men du har klaret opgaven rigtig flot.
    Og hvor er den bare for kær, den runde fugl. ;o)

    SvarSlet
  8. Det er vildt flot - og meget anderledes for dig :) Er helt vild med de store røde "farveklatter" - og den lille fugl... Og billederne er bare helt perfekte til en gang "freestyle" :)
    Hav en rigtig skøn onsdag. Marianne ;)

    SvarSlet
  9. Det er blevet et rigtigt gode LO. Freestyle eller ej.... jeg synes det er "vildt" nok til at være freestyle:-)

    SvarSlet
  10. Fedt at se noget der er lidt anderledes. Mange skønne detaljer og gode farver og kontraster

    SvarSlet
  11. Det er jo altid skønt, at prøve noget nyt! Jeg forsøger, at lave mange forskellige stilarter i mine ting, for jeg går helt "død" i det, når jeg kører for længe i det samme,
    Du er sluppet rigtigt godt fra dit freestyle LO.

    SvarSlet
  12. Super flot Lo - jeg er helt vild med stilen.
    God weekend
    Scrap hilsen
    Mette

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...