onsdag den 26. juni 2013

Kortmageri...igen igen *G*

 Så blev det sommerferie for de af mine unger, der har været til eksamen. Det samme har en enkelt meget gravid svigerdatter, og de har allesammen klaret sig hammergodt med 12 taller og et par enkelte 10'ere....og ja jeg ved godt, at karakterer ikke er det vigtigste her i verden, men ikke desto mindre betyder de altså ret meget, når man har knoklet henover året og også op til examen, så har man lov til at være tilfreds med sig selv og det man har præsteret - så jeg er dælme stolt af dem allesammen :D
-----------------------------------------------------------
..og tænk så har der været gang i et par kort mere *G*...også til bestilling. Det første er et føs'dagskort til en ung mand der skulle ha' kolde kontanter til noget "bilpleje". Jeg har brugt papir fra Bo Bunny og et enkelt stykke fra Studio Calico:

..og lige det matchende kort:

Så fik jeg samtidig en bestilling på et bogkort til en student - men da det de skulle indeni, var rimeligt stort, så duede den model jeg lavede sidst ikke helt. Men "bogfaconen" blev det da til og forholdvis enkelt pyntet - så jeg var ok tilfreds og vedkommende, der skulle bruge begge kort er mere end tilfreds...så det er ren win/win *G*


..og selvfølgelig er der brugt citater, som jeg synes passede til (jeg har et eller andet med citater, dem er jeg lidt vild med):


Herunder er det kortet der hører til - beklager den meget forringede billedkvalitet ;) - men det er taget med min gamle mobiltelefon, men håber I så nogenlunde kan se det. Til bogkortet er der også brugt papir fra Bo Bunny:


Udover kortene, så har jeg sorteret i alt mit pynt osv. og gud fri mig vel alt det man så finder, som man lykkeligt havde glemt *G* Nååå men så behøver jeg jo ikke købe nyt foreløbig......................og hvem er det så lige, jeg bilder mig ind sku' tro på det ??? *G*

---------------------------------------------------------

Ha' en dejlig aften allesammen :)


Follow Me on Pinterest

7 kommentarer:

  1. Kære Thanni, sikke en masse flotte kort du ryster ud af ærmet, er det ikke "kortkomtesse" man bliver kaldt når der går mange kort igennem? knus morkaren. (p.s.Thanni er der ikke noget der heder "the scrap cat" mere, jeg har forsøgt mange gange at komme ind, men forgæves)

    SvarSlet
  2. Bare så fine kort/bogkort du igen har lavet. Og mange kreative løsninger !
    Det med at rydde op og finde nye ting, kender jeg godt. Men at det skulle betyde, at man holder op med at købe nyt.....? Det tror jeg ikke på. LOL.
    God dag.

    SvarSlet
  3. ggg jammen hvis du selv tror du ik skal shoppet foreløbig tager jeg hatten af for dig - man er vel scrapper ho ho skønne kort iøvrigt :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke til de unge mennesker! Selvfølgelig skal man være stolt!
    Du ER altså god til at lave kort også.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Sikke mange fine kort!!

    Tillykke med de unge mennesker - karakterer er en social konstruktion, men en konstruktion som er fed, hvis karakteren var god :D

    SvarSlet
  6. Hej Thanni
    Fine kort og selvfølgelig skal man være stolt af sine unger

    KH Fru A ;)

    SvarSlet
  7. Super flotte kort - og kan godt forstå, at du er stolt af de unge mennesker. Super godt gået af dem :) :)
    Elsker også at finde "nye" ting, som man havde glemt :)
    Knus herfra :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...