tirsdag den 11. juni 2013

Et "Bogkort"

Så er der da lidt scrap igen her på bloggen - også et bestillingskort. Denne gang kastede jeg mig ud i et "bogkort" efter denne HOW2 som er rigtig nem at følge - så det er ikke særlig svært.
Farverne skulle være noget med grøn/orange og ellers ingen krav. Så bliver det jo ikke meget nemmere ;)
...og så fik jeg alligevel et mindre problem: Selvom jeg har RIGTIG mange alfabeter af forskellig slags - så er der altså ikke ret mange tal fandt jeg ud af. I hvert fald ikke nogen i en størrelse, der duede - men det lykkedes da langt om længe, at finde noget, der ku' bruges :)
Herunder forsiden af "bogen":


...og indvendig med kortet der hører til:


Heldigvis faldt det i god jord hos kollegaen der havde bestilt - men udløste til gengæld flere bestillinger....og så er det jeg tænker, om ikke det snart er på tide jeg laver et bette kursus, så ka' de selv lave kortene *G*
----------------------------------------------------
Ellers er det stadig examenstid her for div. af mine unger - og så står sommerferien jo for døren...ja altså ikke min, der er laaaang tid til, jeg har nemlig først ferie i uge 32 *SUK* ;)

Håber I nyder sommervejret så længe det varer i denne omgang - og at I har gang i en masse kreativt også :)

1000 tak fordi I kigger forbi og giver jer tid til en kommentar - det glæder mig rigtig meget :)


Follow Me on Pinterest

5 kommentarer:

  1. Det bogkort er da bare så flot. Og sjovt nok, så var jeg længe om at prøve, for det så så svært ud....men det er det jo egentlig slet ikke. Sådan kan man blive snydt.
    Utroligt som du er kommet i gang med at lave kort......Det jo så fint.
    Tænk at du kan gå og glæde dig til din ferie h e l e sommeren. Og til den tid plejer det gode vejr indfinde sig.
    Jeg er sikker på det gode vejr også varer i morgen. Jeg har gjort hvad jeg kunne...hint, hint....
    God aften til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot. Lækkert papir og farvevalg!

    SvarSlet
  3. Utroligt flot, sådan et bogkort har jeg aldrig prøvet at lave. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hold da op et lækkert bogkort! Det kursus vil jeg også gerne på ;)
    Jeg har nemlig aldrig lavet et af slagsen - mennnnn......
    God onsdag!

    SvarSlet
  5. Hvor er det et lækkert bogkort i flotte farver og papirer... spændende at lave

    Ha en god søndag

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...