onsdag den 25. januar 2012

Et Føs'dagskort til mormor ;)

Min søde mor bliver 80 år idag - og selvfølgelig skulle hun ha' et kort på dagen, sammen med blomster. 
Vi skal til Viborg og fejre hende d. 4.februar - og det ser både mormor og vi andre rigtig meget frem til :)
Kortet er lavet med noget Riddersholm papir og og noget fra restekassen - og efter at jeg havde taget billedet, jamen så fandt jeg lige mine guld Stickles..og så fik blomster osv. lige lidt guld.


....og lige nu er der ikke plads på bordet til nogen som helst kreative udfoldelser *G*...så måske jeg skulle skubbe tingene lidt til side, så jeg kan få lavet et LO til LOAW på TSC .
Nå men kreativt rod er vel i bund og grund ok - så ingen grund til at rydde helt op ;)
Nogen gange går det bedst hvis tingene er inden for rækkevidde på bordet/gulvet - andre tider skal bordet helst være helt clean lige bortset fra min tote. Men som regel er der altså kreativt rod :D

Hvordan har I det med rod på scrap pladsen ?? ;)


Photobucket

8 kommentarer:

  1. Sødt kort til mor, og din beskrivelse af bordet lyder som mit rod på bordet, det ligger i flere etager, jeg trækker også stolene ud ved siden af mig, til at "lægge fra på" og det rør mig ikke en levende hundefis at det roder, Max må skù finde sig i det. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. ROD?!?!?!? Aldrig!! *Hoooost*
    Men jeg er meget kreativ *GG* - så mit bord ... ehmm... ja vel nærmest hele værelset ligner tit en mellemting mellem et loppemarked og en verdenskrig. Så sker det en sjælden gang at det bliver for meget - og så bruger jeg en eftermiddag på at rydde op :)
    Dit kort er VILDT flot! Du er tæskehamrende god til det der !! Og Tillykke med din Mor.

    SvarSlet
  3. Et rigtigt sødt kort med et dejligt mix af blomster
    Jeg arbejder bedst med et bord der er ryddet:-)
    God aften

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort til din mor, det skal hun nok blive super glad for : )
    Rod ...... Øhhhh mit bord et totalt fyldt, og har alt lige omkring mig, når jeg så ikke engang kan have et kort liggende så ryder jeg lidt op tihi....
    Jeg prøver at få ryddet op, hver gang jeg starter på noget nyt, men manden her i huset er ikke heeeelt enig ( scrapper inde i stuen ) alt andet end mit Scrap må tilgengæld ikke rode. Underligt ikk?
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  5. Superflot kort til din mor. Fin tekst og så lækker en blomsterranke - det elsker jeg.
    Så længe det er kreativt rod er det vel OK. Jeg skal altså helst starte ved et rent bord - men det roder lynhurtigt. Så nogen gange rydder jeg op i lige så lang tid som jeg scrapper. Irriterrende, men ellers funker det ikke for mig !
    God dag. Hold på hat, briller og tænder i dag.Det STORMER.

    SvarSlet
  6. super sødt kort.
    er det ikke noget med at meget kreative mennesker roder meget?
    det lever jeg ihvertfald efter og jeg kan se på mit scrapbord at jeg er MEGET kreativ ;D

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt kort!
    Jeg roder konstant, men elsker i virkeligheden at starte på et rydeligt bord.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Hej søde Jette et rigtig smukt kort til din mor, nogle skønne farver. rigtig romantisk og fint. Med hensyn til rod, er det jo lidt begrænset fra min side, da det ikke har været det vilde med scrap pga helbredet, så er det også lidt besværligt for har ikke et rum endnu, så må rytte op hver gang. Men sønnike flytter, flytter Lisemor ind og bruger det som scraprum, så håber jeg der bliver lidt mere scrap. Men vil dog ikke helt smide ham ud endnu, Han har planer om til sommer, så nu for vi se kram fra Lise

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...