søndag den 28. december 2008

Så var julen der - og vupti var den væk igen ;)

Så er julen overstået for denne gang - hmm "overstået" er da vist et lidt negativt udtryk, for det har været superhyg'ligt!! ;)
Vi var 5 til juleaften: mig selv, 3 børn og en enkelt svigerdatter. Yngste søn var hos sin far - hvilket han var en liiille smule ked af. Det er sq ikke nemt at være delebarn sådan til højtiderne, man vil jo gerne være begge steder. Men han havde en dejlig aften trods alt og det er det vigtigste :)
Herunder får I lige et par "stemningsbilleder" - og jeg kan sige at der var MANGE gaver på trods af at vi ikke var flere......tør da slet ikke tænke på hvordan det ville ha' set ud (og hvor lang tid det ville ha' taget) hvis vi havde været fuld besætning *G*
.......og som sædvanlig juleaften så vi ikke dyner før på den anden side af kl. 03 ;)



Her er det Ditte og Ronni der roder med gaverne :)Igår holdt vi fødselsdag for Peter (yngste søn), der bliver 12 år imorgen d.29. Men da er han igen hos faren og skal holde nytår. Jeg skal nemlig på arbejde d.1.januar - så det ville jo næsten være synd at han skulle være her - det er begrænset hvor meget nytår jeg skal fejre ;)
Igen havde vi en skøn aften - vi plejer at gøre lidt extra ud af Peters fødselsdag som jo ellers godt kan drukne lidt i juleræset - så der var både en sang til ham osv....jo jo han blev fejret gjorde han *G*
.......og så er det hverdag igen - og scrapsagerne skal pakkes ud igen ....glæder mig til at komme igang - men tror på den anden side osse, det kan være sundt med en lille pause, så der kan komme nye idéer på bordet :)
Ved ikke om jeg har nogen scrapmål for næste år - det må jeg lige overveje. Måske ikke ligefrem nogen mål, men så nogen ting jeg gerne vil igang med. Vi får se :)
Som I kan se, så er det heller ikke jul på bloggen mere - og jeg har forsøgt mig med en ny header....det der digiscrap er faktisk meget sjovt - men fanmer svært synes jeg *G*......og en erstatning for "rigtig" scrap bliver det aldrig hos mig, men jeg kan godt se mulighederne i det til forskellige projekter.
Hvis I har fulgt med hertil - så siger jeg pænt tak for besøget - vi ses! ;)



4 kommentarer:

  1. Det er en meget nydelig header du har fået lavet! Det er du GOD til! :-)
    Ja,julen er hurtigt ovre. Jeg elsker julen - den er så hyggelig - men bagefter synes jeg også det er dejligt med freden og roen.
    Tillykke med yngste søn! Jeg håber ha NYDER sin dag i morgen! Kun et år til teenage-årene.
    OJ sikke mange gaver fra juleaften. Det ser vældig hyggeligt ud!
    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Det er en superflot header, du har lavet. Jeg er ikke rigtig nået til at Digi scrappe endnu, men vil rigtig gerne lære det.
    Det ser julehyggeligt ud hos jer og wauw en masse gaver. Tillykke med sønnen.

    SvarSlet
  3. Flot med den digi header...det kan du da sagtens finde ud af, ser det ud til :O) Skønne stemningsbilleder fra julen og fødselsdag...tillykke med sønniken.

    SvarSlet
  4. Super flot header du har fået - må selv melde pas til at prøve men syntes det ser super flot ud - måske en dag jeg springer ud i det ;o)
    Lyder til I har haft en rigtig god og hygge jul - og stort tillykke med sønnen,nej ikke altid nemt med dele børn - kender det fra min søster der har 2 piger der har kørt på skift

    Håber du fået et godt nytår trods tidlig job om morgen ;O/

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...