onsdag den 3. december 2008

3.december

Øv øv øv ....så startede min dag nok lige surt!!...Der kom nemlig ingen bus, da jeg sku' på job - ringede så til NT's info og fik en dame i røret der kunne fortælle mig at "14'eren HAVDE været der"......og sådan noget "magter jeg slet ikke", når jeg nu havde stået og gloet fra ti min. før køretid...NÅ!!! *G*.....
Min søde søn forbarmede sig heldigvis over mig og hentede mig - HURRA for ham :)
Og for at det så ik' ska' være løwn, så kom jeg ikke til JulescrapTrekanten i aften - der var lige lovlig mange ting indover til, at det kunne nåes - men jeg håber at tøserne har hygget sig og haft en go' aften. Jeg glæder mig så bare, til vi kommer til 1.onsdag i det nye år :)

De to gamle fyre herunder var osse med til nedtællingen sidste år - og det skal de i den grad osse være i år. Det er nemlig slet ikke jul her hos os, hvis de ikke står og passer på, at det hele går rigtigt til :) .....
De nærmer sig begge to stærkt de 50 år ...jeg fik dem nemlig, da jeg var en bette sød tøs, og de har fulgt med lige siden.
Det er underligt med julen - alt skal helst være som det har været altid, men mon ikke vi netop har brug for traditioner og noget forudsigeligt i den hektiske tid vi jo rent faktisk lever i ? ...Jeg tror det, og jeg håber i hvert fald at jeg har givet mine unger noget med, som de vil huske med varme og glæde og bygge videre på, når de selv skal skabe deres egne traditioner omkring deres jul :)

Tak fordi I kigger forbi - vi ses imorgen :)

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre nisser :o) Her hos os har vi ingen "rigtige" traditioner endnu. Jeg har aldrig rigtig julet og holdt jul osv (bortset fra at jeg altid har lavet adventskrans hehe), men nu hvor Gustav snart er 3, så sker her sandelig ting og sager, og jeg tænker, at de ting vi gør i år må vi nok hellere holde ved :D

    SvarSlet
  2. åhhh det er et skønt par, og julen er jo traditionernes tid, alle mine nisser står også på samme sted jul efter jul, jeg er julemenneske med stort J.

    SvarSlet
  3. Det var en kedelig start på dagen du fik. Så jeg håber for dig at i morgen bliver bedre. Det er søde de gamle nisser. Min søn fik en nisse magen til, den til venstre,af en af vores gamle naboer. Det er snart 25 år siden og da var den allerede gammel. Den flyttede med ham da han rejste hjemmefra.

    SvarSlet
  4. Busser er dumme, når de ikke kommer til tiden!
    -Meeeen lidt luksus sådan lige at blive samlet op af sønniken. :)

    SvarSlet
  5. Ja skønne nisser du har dig der, og dejligt der er noget der følger en år efter år.. Sådan skal det være, synes jeg.

    Vil da rigtig gerne se din syngende hund ;P

    SvarSlet
  6. Uf for en træls dag..i al fald som den startede ! Godt at du har sådan en sød søn :O) De der nisser er da godt nok gamle....synes at ham til venstre ligner ham som altid sad oppe på reolen i mit barndomshjem...min bror og jeg kunne ikke li ham...vi syntes at han havde onde øjne...vil så lige sige, at din nisse da har normale, pæne øjne :O)

    SvarSlet
  7. Øv for en start på dagen i går! :-(
    De to gamle nisser du har er da hyggelige! DEjligt når ting bliver gemt og fundet frem igen og igen - år efter år. :-)

    SvarSlet
  8. Jeg glemte helt at sige: Din nye header er VIRKELIG flot og meget hyggelig! :-)

    SvarSlet
  9. Heyyyy.... der var noget jeg ikke vidste... har du godt nok været en bette sød tøs???? ahhh du driller gør du ikke???..LOL... aj, skal nok være sød...

    Kan godt huske nisserne fra sidste år... der er bare noget der kræver en gentagelse, det kender jeg alt til ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...