torsdag den 14. august 2008

Award



Jeg har fået en award fra to søde scrappere - nemlig fra:

Louise og fra FrkScrap - 1000 tak til jer begge to, jeg er meget glad for den - men det får mig da lige til at tænke på, at jeg stadig ikke er ret flittig hverken på bloggen eller med scrap. Men der skal andre boller på suppen skal der!! :D

Nu har jeg jo som sagt ferie, og DET er bare skønt. Min dejlige kæreste og jeg var på et bette hoteophold i tre dage - skal hilse og sige, at sådan en tur er ren medicin for sjælen. Man burde gøre det noget tiere - ingen unger, ingen der råwer om hvornår vi skal spise osv. osv...........JOW det er sq sundt *G* ;D

Nå men jeg skal jo gi' den her award videre - går lige i tænkeboks og vender tilbage.

Ha' det hyg'ligt så længe :)

---------------------------------

The Rules of this award are:

1. Only 5 people allowed.

2. 4 have to be dedicated followers of your blog.

3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.

4. you must link back to whoever gave you the award.

Jeg synes det er svært at finde nogen, der ikke allerede har modtaget div. awards, men dem jeg har valgt er altså:

FrkScrap - annebente - *charlotte* - Rikke

....og I får den alle fordi, I er så utroligt søde til at følge med på min blog og lægge kommentarer -og samtidig er det en fornøjelse at komme forbi hos jer og blive inspireret :)

Det var det for nu - men der kommer snart noget scrap på igen, mangler lige og ta' billeder af det sidste så vender jeg frygteligt tilbage :P

4 kommentarer:

  1. Hej Thanni,

    lyder da vildt lækkert med et hotelophold - ja, det burde man nok give sig tid og råd til at gøre af og til :-) Glæder mig til at se noget scrap fra dig igen..

    SvarSlet
  2. Ihhhhh. Tusind tak Jette. Hvor blev jeg glad. Det varmer når nogen tænker på en. Også tak for de fine ord. :-)
    Det lyder såååå lækkert med et hotelophold uden børn (vi selv er ret gode til at "gøre noget" uden børn faktisk - og det er REN terapi!!). :-)
    God mandag til dig.

    SvarSlet
  3. åhhhhh 100000 tak for awarden den er jeg meget glad for kan du tro:)

    SvarSlet
  4. 1000 tak Jette, jeg er meget glad for den :0)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...