lørdag den 6. april 2013

Jamen dog...flere kort ;)

Arbejdsweekend...burde forbydes! *G*..nej så galt er det heller ikke, men der er nu noget helt forkert ved at stå op før Fanden for sko på i weekenden - og da især når resten af husstanden bare ligger og snuer ;)
Nå men sådan er det nu i mit job, og det er såmænd også meget hyg'ligt når man først er mødt på arbejde - så ikke flere beklagelser *G*
Konfi-kort .......altså jeg er glad for at det nu nærmer sig enden på dem - jeg kommer aldrig til at synes det er det helt store hit med kortene, men meget hyg'ligt ind imellem trods alt :)
Kortet herunder er samme model som det sidste pigekort, bare i andre farver. Der er brugt noget MEGET gammelt papir - det må være en af fordelene ved, at jeg har alt mit papir samlet og usorteret..der dukker meget op, som jeg på det nærmeste havde glemt nogen sinde havde fundet herhjem *G*:


Kortet indeni, med et lille citat:


Herunder et drengekort, til en ung mand der kører motocross:


.....og kortet indeni, med stort skrivefelt og plads til penge i extralommen:


Så mangler jeg vist kun et enkelt kort til et kobberbryllup i denne omgang, og så er det tid til at færdiggøre et par layouts, lidt minialbums og få lidt gang i noget art journaling igen, for det synes jeg altså trods alt er meget sjovere *G*
---------------------------------------------
Ha' en dejlig weekend allesammen - enten I nu er på arbejde eller holder fri ;)

Follow Me on Pinterest

10 kommentarer:

  1. Jeg må nu nok også indrømme at jeg aldrig bliver den helt store kortmager. Til gengæld synes jeg du er ret god til det med kort :) De ser super godt ud!

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  2. Dine kort er vildt flotte! Og om papiret er gammelt eller nyt er da ligemeget når bare resultatet bliver godt.
    Jeg svinger også lidt imellem hvad jeg helst vil lave - den sidste måneds tid har jeg ikke lavet et eneste LO *G* Og nu går tiden med at vænne sig til nyt job :)
    God weekend til dig også.

    SvarSlet
  3. Super skønne kort : ) det er ikke til kortene du har tabt dit hjerte : ) men du kan, og er god til det, det er da rart at vide ikk : )) vi alle laver jo det vi holder mest af (forhåbentlig) tihi....det er jo en af de ting der gør at vi elsker vores hobby : )
    Glæder mig til at se mere fra dig .
    Rigtig god søndag : )

    SvarSlet
  4. Enig med Maria - dine kort er super seje og flotte!!
    Selv kan jeg nu bedst lide at lave LOs - selv om jeg vist engang har lavet hele to kort!
    Håber du får et par fridage en anden dag, når du nu har arbejdet her i weekenden :)
    Rigtig god søndag :)
    -Marianne

    SvarSlet
  5. Selv om du er god til det der kortmageri (for det er du, kortet til "motorcross" er pragtfult) så forstår jeg godt du ikke rigtig gider, (det gør jeg heller ikke) det er for mig noget jeg fylder tiden ud med mellem minierne og LOerne. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hæhæ...Du er altså en fantastisk kortmager. Utroligt flotte kort du igen viser. Så kreative og så fine papirer. Og ingen kan jo se at det skulle være gammelt papir. Men kender også det med ark der dukker op fra det fjerne dyb. (selv om det hjælper at flytte...)
    God søndag aften.

    SvarSlet
  7. Hvor har du dog været produktiv. Jeg har sjovt nok også lige lavet et kort til en motorcross-konfirmand.

    SvarSlet
  8. Det er nogle super flotte kort, du laver. Fortsæt endelig med det! ; )

    SvarSlet
  9. Du er nu da ellers helt vild god til det med kort, om du kan li' det elelr ej! ;)
    De er super flotte!
    Rigtig god pinse :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...