fredag den 7. august 2009

Sommerferie !!!! :)

Så er min SOMMERFERIE lige startet idag!! :D......og den har været ventet længe, synes godt nok jeg er brugt, så de første dage skal der bare slappes af - og faktisk skal jeg ikke på arbejde igen før torsdag d. 3.september (bortset lige fra 2 kursusdage).....hvor godt kan det blive!!! ;)
Og for at det ikke skal være løwn, så har jeg osse fået scrappet en del på det sidste - og i den nærmeste fremtid bliver der jo tid til endnu mere :)
TSC kører der en lang udfordring (helt til d. 21.august) som hedder TSC 80'er Fest - og det er bare supergodt!! - vi kører på 3. runde nu, og jeg satser da på at få lavet en hel del inden den endelige deadline.
LO'erne der kommer herunder er alle fra 80'er festen:
Det første er omkring Peters indkøb af en Playstation3 - han havde selv sparet det halve sammen og fik så hjælp af storebror/søster til resten. Det var STORT da dyret blev båret hjem *G*
Materialer: CosmoCricket "HalfwayCafe-Barstow" - CreativeImaginations"Warning"
sværte - bølgepap - papir fra notesblok - metaltag - PinkPaislee"FashionScript" og HollyDoodle" alfabeter - g.c.d.studio "BlackGlitter" alfabet - tegnet "pigtråd"

Næste LO er lavet med inspiration fra sangen "Summer of '69" - og beskriver hvad sommeren i '69 var for mig.

Materialer: BasicGrey"Mellow-Decidous + Equinox" "Sultry-Patina" og "StellaRuby"-LondonSunset" karton - sværte - Primablomster - chipboardpile(MayaRoad) - Chipboardhjerte m. lille nøgle - PinkPaislee "Fetching" alfabet - fotohjørner

LO'et herunder et (selvfølgelig) af mit dejlige barnebarn Sarah :), og for en gang skyld er det ikke min egen tekst, men et lille digt jeg har fundet som jeg synes lige passede til.

Materialer: MyMindsEye "PrettyPlease-PinkFloral" - "29'thStreetMarket-CarefreeCherish" - "OutAndAbout- BerriesPaper" - karton - sværte - Primablomster - brads - billetter - metalpynt - doodling (frihånds + skabelon)

Det sidste i denne omgang er om Peter og hans debut på solo-scenen, som jeg har skrevet om før her på bloggen. For en gang skyld er der kun brugt ét stykke mønsterpapir, men papir og billeder passede så godt sammen synes jeg, så det ville være synd at lægge for meget på.

Materialer: Graphic45 "DragonflyDuet" - karton - sværte - Primablomster - knapper - floss - AMThickers "JewelryBox"

Hvis I stadig er med så langt, så vil jeg sige 1000 tak fordi I kigger forbi - og ha' en skøn dag allesammen :)


8 kommentarer:

  1. hvor lækkert med SÅ lange ferie - RIGTIG GOD FERIE ;O))

    Skal da lige love for du har fået lavet noget og super skønne loér alle sammen - er især vild med sommer 69 - måske også fordi jeg er vild med sangen ;o))

    SvarSlet
  2. Det er bare nogle super flotte layouts du har lavet. Den sidste synes jeg blev rigtig god - og du har helt ret: Mønsterarket passer perfekt til billederne. :-) Det må være dejligt at få scrappet noget!
    Rigtig, rigtig god LAAAANG sommerferie. Nyd det og hyg dig en masse.
    Hilsen fra en der har en billig ferie til salg... he he! :-)

    SvarSlet
  3. Skønne LO'er. dejligt at se en masse fra dig igen. Jeg er også med inde på TSC. det er nogle fede udfordringer. Og så er du vel glad for at det nu er BG der er med hihi( siger hende der har brugt Archaic på de sidste 3 LO'er).
    glæder mig til en masse BG loer fra dig.

    SvarSlet
  4. Er du nu sikker på at du kan holde til al den ferie, tror du ikke at jeg skal holde den for dig, og så tager du på job for mig imorgen????

    Skønne LO'er, kan især godt lide på scenen, og nej, papiret kunne ikke være andet ;-)

    Flot header du har fået dig, tror du skal have mig lært hvordan.

    Behandler du min bog pænt ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  5. Nej hvor flotte LOèr du har lavet,og Sarah bliver vel nok stor rigtig flot lo af hende.Ha en god ferie.....

    SvarSlet
  6. Hvor er det skønt, at du rigtigt har tid til at deltage i 80'er festen. Jeg er især vild med de to sidste LO's. Men Sarah LO'et vinder på grund af de mange smukke doodlinger og blomster for ikke at nævne den skønne model :-)

    SvarSlet
  7. Åh hvor skønt med så lang ferie - jeg håber du nyder den ;o)
    Skønne LO du har lavet - jeg synes dit "Summer of 69" er genialt ;o)
    Fortsat god ferie :o)

    SvarSlet
  8. Sikke en masse skønne sider du har kreeret... PS3 siden er bare så skøn... der sker en masse - og indkøbet er jo en stor begivenhed...

    skønt at se et LO om din nuttede Sarah... sikke hun er vokset!!!
    Håber du har en rigtig skøn ferie!
    Knus

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...