lørdag den 9. maj 2009

Sarah igen :)

Så må det vist lige være tiden til en lille update af Prinsessen :)
.....og ja - de ER søde når de sover *G*
Det sidste er Far og datter - man kan næsten fornemme, at hun tænker: "Ja stemmen kender jeg - men hvem er nu ham der med næsen" ?? *G*
.....og Bedste konstaterer igen, at sødere unge skal man lede længe efter ;)....så nu kan det ikke vare længe før hun osse er scrappet - det lyserøde papir er så godt som fundet frem :).......nå måske bliver det ikke HELT lyserødt, men alligevel *G*
Fra på mandag har jeg fri en HEL uge - kan det blive meget bedre ??...nej vel??
Tak fordi I kigger forbi - og ha' en go weekend :)

7 kommentarer:

  1. åh.... så skønne billeder.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle dejlige billeder af prinssen,men utrolig dejligt det af far og datter.kan godt forstå du er glad.*gg* ha en god weekend...

    SvarSlet
  3. Dejlige billede. Dét af far og datter er altså herligt.

    Jeg glæder mig til at se LO'er med hende.

    Rigtig god fri-uge.

    SvarSlet
  4. Hvor er hun bare fiiiin!! Kan godt forstå at du er en stolt bedste!!

    SvarSlet
  5. Åh hvor er hun bare skøn, glæder mig til at se nogle lyserøde lo´s fra dig...

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er hun skøn, får helt kriller... og med en uges fri, så bliver jeg nødt til at krydse fingre for at der er en lyserød side at finde ved mit næste besøg... håber du får en skøn uge...!

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder af den lille prinsesse Sarah og hendes far. Rigtig skønt scrap-emne!! Glæder mig til at se dine layouts med lyserød! :-)
    Rigtig god fri-uge til dig.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...