tirsdag den 19. maj 2009

..og så er det ik' engang løwn - et nyt LO !! ;)

Uha, det er slet ikke rart, at komme på job efter en uges ferie - der er da godt nok lige en del man skal opdateres på!! - nå men heldigt så, at man har nogen super kolleger, der har styr på tingene ;)
For at det ikke skal være løwn, så har jeg igen idag et nyt LO!! ....det ser ud til, at der sker lidt mere nu ...idéerne kommer i hvert fald nemmere - og det er jo ik' så tosset endda ;)
Ved ikke helt hvor læselig teksten er, men LO'et omhandler min datters "Must Have Gelenegle", som hun altså IKKE kunne leve uden - koste hvad det ville!!.....de røg så bare af igen efter 14 dage. Af skade bli'r man klog, men sjældent rig *G*
Fik lige brugt lidt blomster - synes det er lidt længe siden, så nu har jeg KUN 456.332 af de bittesmå primablomster tilbage *G* - godt nok er jeg vild med blomster, men tror den portion må anses for et fejlkøb ;P
Materialer: "CosmoCricket - HoneyHoney og Boardwalk" - karton - sværte - forskellige Primablomster - thickers (AmericanCrafts "Sprinkles") - Prima chipboard - halvperler.

Tak fordi I kigger indenfor :)

11 kommentarer:

  1. Skønt layout som fortæller en sjov historie! Har også overvejet de gelenegle - meen....
    Fik iøvrigt bestilt den lækre lilla scrapfile som du viste mig i lørdags. Den kom idag - den er altså cool! Tak for tippet!

    SvarSlet
  2. Ja, nogen gange er den bedste erfaring at gøre via pengepungen. Sjovt LO med en rigtig sjov historie bag. Kan forstå du har ligeså mange Primablomster som jeg, selvom jeg nu ikke har talt dem ;o)

    SvarSlet
  3. flot Lo,med en skøn fortælling den vil nok blive husket*gg*

    SvarSlet
  4. Herlig historie ... måske du en dag også har mod på at scrappe din egen historie om blomsterkøbet? ... så kan du jo også bruge dem som pynt ... Hihihihi :D

    SvarSlet
  5. Har du blomster på... hvor hyggeligt..LOL...

    Pjat, skønt at der er ved at være gang i dig igen, både scrap og LO'er...
    Et rigtig sødt LO, men er lige nødt til at have styr på... er det halvperler du har limet på rundt omkring eller ?????

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. Rigtig dejligt layout, som får smilet frem på mit ansigt. har nemlig selv haft de dersens negle. I løbet af et halvt år fik jeg adskillelige opfyldninger og eftertjek. Tør ikke regne ud hvad det må have kostet. Nu vil jeg da meget hellere bruge pengene på scrap.

    SvarSlet
  7. lækkert lo og ja jeg elsker jo de negle ;o))) og vil slet ikk undvære men så har hun dog prøvet gggg

    Jeg har også de prima blomster og var helt bange for ikk og ha nok så købte 2 rør ggg

    Rigtig god onsdag

    SvarSlet
  8. Áf skade bliver man klog, hun ønsker sig nok ikke gelenegle det næste stykke tid.... Men god historie og fedt du har husket billeder....

    Rigtig flot lo, med mange blomster, og så har du stadig rigtig maaaange tilbage, hvad skete der lige med den handel???

    SvarSlet
  9. SKønt LO og sjov historie at scrappe....det er altid hårdt at blive ramt på pengepungen....Matas har nogle fine korte franske negle....billige og fine, skulle jeg sige fra min datter *G*....ok, det var ellers en mængde blomster der vil noget....du løber da ikke lige tør med det samme hehe..

    SvarSlet
  10. Sjov historie ;-D

    LO'et er blevet rigtig flot med et super farvevalg.
    Dejligt du har brugt blomster, - de "gør" lige det sidste på sådan et pige-LO.

    God fornøjelse med at få brugt alle blomsterne.... HE-HE ;-D

    SvarSlet
  11. hihi - Super LO - jg bruger selv kunstige negle og er meget glad for dem!!
    Det er efdt at du altid har så meget tekst med - jeg synes det er så vigtigt!!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...