fredag den 24. oktober 2008

Kattehygge på en regnvejrsdag :)

På sådan en kedelig regnvejrsdag som idag, synes jeg lige, I skal ha' et par billeder af en rigtig HyggeKat ;).....ikke fordi hun ligger ret meget i den hule, og gad vide om det ikke har en lillebitte smule med hendes omfang at gøre *G*...til gengæld er idéen med at lige under min dyne helt hendes egen. Og hun har det SKØNT - har hun!! ;)



Jeg har lige en enkelt fridag idag, inden det går løs igen i weekenden :/...men imorgen er der da heldigvis et lyspunkt!!
AalborgScrapbookingKlub holder nemlig kursusdag. Selvom jeg først kan deltage fra over middag, glæder jeg mig altså rigtig meget :)
Ha' en dejlig dag - og tak fordi I kigger forbi :)

13 kommentarer:

  1. hvor er det en sød kat du har.....

    SvarSlet
  2. Gud hvor er hun skøn, og hold da op hvor jeg savner at have kat, selvom vi både har hund og kanin :0)

    SvarSlet
  3. Tak for sidst, det var en rigtig hyggelig dag.... håber du fik noget ud af den del af kurset du nåede til... jeg synes selv, at det var en skønno dag ;-)

    Hvor er hun sød din "lille" misling..

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. åhhhhh sååå skønne billeder af en rigtig hyggemis da.

    SvarSlet
  5. Ja baggårdskat kan man da vist ikke kalde hende! :-D
    Her i huset ville hun være klaccificeret som en "hygge-fims"! :-D

    SvarSlet
  6. Ja baggårdskat kan man da vist ikke kalde hende! :-D
    Her i huset ville hun være klaccificeret som en "hygge-fims"! :-D

    SvarSlet
  7. Ja baggårdskat kan man da vist ikke kalde hende! :-D
    Her i huset ville hun være klaccificeret som en "hygge-fims"! :-D

    SvarSlet
  8. Øh, jeg ved ikke lige hvad der skete der? Måske du kan slette nogle af indlæggende igen?

    SvarSlet
  9. Skønne billeder af en skøn kat. Det er nogle specielle tegninger hun har :)

    SvarSlet
  10. Nårh sikke en hyggefis, hvor er hun dejlig! og så har hun en hule mage til Murphys kan jeg se, men han kan ikke være i sin mere hihi

    SvarSlet
  11. Ohhhhhh.... jeg havde helt glemt at der var en udtrækning her... og så i dag... var lige inde for at se om der var sket noget nyt... MEN NEJ???????

    pb'er lige til dig i løbet af dagen ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  12. Tillykke med jubilæet i dag

    Mange scraphilsener

    Karina

    SvarSlet
  13. Ihhh sikke en skøn hygge-kat du har! Hun forstår simpelthen at nyde livet :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...