mandag den 5. november 2007

To fridage

Nu sidder jeg så her og har hele to extra fridage, og det er jo i sig selv bare skønt - det skulle jo gi' noget scraptid.....men jeg kan ikke rigtig komme igang selvom det hele ligger klar på bordet :/.
Men forklaringen på det skal jo nok findes i det faktum, at mine to fridage også er de sidste to dage af min søns leave. På onsdag tager han tilbage til Afghanistan og kommer først hjem sidst i februar. Selvfølgelig er det lidt noget andet at sige farvel denne gang - vi ved jo lidt mere om hvad det er han skal ned til - men der ryger alligevel mange tanker igennem mit hoved. Bl.a. om julen...hvordan vil han ha' det så langt væk fra familie og alle de traditioner som jeg ved betyder utroligt meget for ham ???
Nå det hele går nok...og i hvert fald har det været SKØNT at ha' ham hjemme disse tre uger...det er blevet til mange sene "køkkenbordssnakke"...og mange hyggetimer :)
Så nu må vi hellere nyde de sidste par dage, så vi kan få ham sendt godt afsted :)

3 kommentarer:

  1. Kan da godt forstå, at du ikke kan scrappe, når han nu er hjemme. Fridage kan jo også bruges til andre dejlige ting....glemmer vi vist lidt:-)Men hvis du mangler en udfordring så skriv på forum...så skal jeg nok vride hjernen:-)

    SvarSlet
  2. Det kan de nemlig :)..men når han nu er taget afsted på onsdag så bli'r der jo brug for af få tankerne afledt lidt...og SÅ skal der scrappes :D

    SvarSlet
  3. Hej Thanni,
    Det er et superflot LO du har lavet: Godt at høre du og sønnen har hygget. Bliver hårdt i julen, men I må jo alle klare det så godt I kan! :-) Du må lave et rigtig flot scrappet julekort eller noget, og sende ned til ham - hvis man kan det ?! ;-)
    Kh. Anne

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...