torsdag den 8. november 2007

Lidt tidligt

Lidt tidlig morgen - og ja jeg har fri idag.....igen ;D....og jeg kan jo lisså godt lave noget fornuftigt, som f.eks. at skrive lidt her og lægge et nyt LO på :)

Jeg har lavet et LO om hver af mine unger, som skal være første side i deres album - med de første billeder, tekst og så deres stjernetegn hvor der er fremhævet nogen typiske karaktertræk - som rent faktisk også passer ;)
Her er det min næstældste søn Ronni, som blev født 9 uger for tidligt, blev hastedøbt på hospitalet og nærmest boede der de første fire-fem månder af sit liv....sådan føltes det i hvert fald.
Når jeg så tænker på, at det er samme dreng vi sendte afsted til Afghanistan igår som en voksen ung mand - ja så er det slet ikke til at forstå, at det er ham der ligger dér i kuvøsen :)



De blå og brune farver har jeg altid haft et lidt anstrengt forhold til - men efter jeg er begyndt at scrappe er jeg faktisk blevet lidt vild med dem...jeg ved egentlig ikke hvorfor...sådan er det bare... ;)

Materialer:
BG SweetJackCollection "Cashmere" og "SpinningWheels"
Karton
Primablomster og stofblade - brads - eyelets - masking tape - sværte (selvfølgelig ;D)

3 kommentarer:

  1. Hold da op den er rigtig flot, dejlig rolige farver.. God tekst..
    Bliver helr rørt når jeg ser for tidlig fødte, min Anton er også født for tidlig 15 uger..
    Rigtig flot og dejligt LO

    SvarSlet
  2. Det er helt fantastisk flot!! Er endnu engang ked af, at der ikke kan gives stjerner på en blog - den fortjener mindst 6 ud af 5*....

    SvarSlet
  3. Rigtig, rigtig flot LO med en fin tekst og lækker farvekombination. Her er der så mange fine detaljer! Det blev en super flot første side i hans album!
    God weekend. :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...