søndag den 8. december 2013

December Daily - og Silje ;)

Ja man kan ikke med sin bedste vilje påstå, at jeg er specielt flittig her på bloggen - der er langt mellem indlæggene for tiden ;) - og i år bliver der ikke blogget hverken hver eller hver anden dag i december, men mindre kan vel også gøre det :)
Nå...til dagens indlæg og en konstatering: mit camera går på pension - det tager da i den grad de ringeste billeder nu og det hjælper ikke møj at de bliver kært gennem div. forbedringer. Men synes altså lige  I skulle ha' et par billeder af Bedste SiljeVaniljeMus :D
Som I kan se, så er hun blevet en stor pige, og jeg tror ski hun ligner sin faster Ditte. Nåååå men pænt tøj kan jo gøre meget *G*





Lidt kreativt bliver det osse til - jeg har også i år lavet en December Daily - Og den skal selvfølgelig fyldes med alt muligt fra denne dejlige måned. Herunder er det (i forringet billedkvalitet) forsiden og den er delt ind efter de 4 Adventssøndage - det er den måde der fungerer bedst for mig:



Håber I alle kom godt igennem stormen her i ugen - og at I nyder div. juleforberedelser :)
Ha' en dejlig 2. søndag i Advent og tak fordi I stadig kigger forbi min blog :)


Follow Me on Pinterest

8 kommentarer:

  1. Nej du er da ikke den mest ihærdige blogger - hihi. Men mindre kan sagtens gøre det. Hver dag er også næsten for meget af det gode - men nu har jeg meldt mig til juleblogning - og SÅ bliver der sgu juleblogget ;)
    Sikke en dejlig unge :) og glad ser hun ud!
    Lidt sjovt med sådan en December Daily ... men det ville jeg aldrig få lavet!
    God søndag videre.

    SvarSlet
  2. Nej du er bestemt ikke flittig - på bloggen. Men det er jo ikke altid der er tid og overskud til den slags. Bare du holder liv i den, så er jeg tilfreds....hihi
    Silje er altså en lækker unge - selv i dårlig fotokvalitet. Jeg tror da det er rigtigt at du skal overveje nyt kamera !

    Fortsat god december.

    SvarSlet
  3. Du har da mere flittig end mig : )) med sådan et dejligt motiv gør det knap så meget med billede kvaliteten : ) ser rigtig spændene ud din dec Daily, rigtig god 2 advent til dig også

    SvarSlet
  4. Hvor er hun bare sød! Så søde øjne og lille smil :)

    Det er et rigtig dejligt album og jeg bliver grådig og vil gerne se mere, ha ha... Det er nice med de grønne og blå ringe til at samle det og gode røde julefarver!

    Der er ikke noget værre end et kamera der driller OG dårligt lys i december - op af bakke hele vejen. Håber du får et i julegave så ;) God mandag

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder af Silje.
    God aften

    SvarSlet
  6. Hold da op, en skøn lille pige, sødt smil og glade øjne, jeg orker heller ikke at blogge hver dag i år, mindre kan gøre det, og ja vi havde en dejlig klippe/klister fest i går, jeg havde æbleskiver og klejner med til dem fik vi både gløg og kaffe, og så blev der klippet, og til aften fik vi en forsmag på julen: andesteg og risalamande. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Sikke stor hun er blevet!! Og hvor er hun kær :)
    Det ser super spændende ud med decemberalbummet. Håber vi må se lidt mere af det på et tidspunkt.
    Rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
  8. Ja, hun er godt nok blevet stor - og så sød hun ser ud! Det er SÅ skønt med babyer!
    Flot december album du laver. Kunne godt tænke mig at se det færdige resultat på et tidspunkt :)

    Og så en stor tak til dig. Det varmer når nogen tænker på en og har lyst til at kommentere på et indlæg, som er i den tunge ende. Julen her var noget op og ned. L blev dårlig et par gange - og sådan er det lige nu. Gode dage og dårlige dage. Men sikke en rutchebanetur dette er. Jeg håber, håber, håber snart at det vil vende endnu mere.
    Men Jette, tak for dine varmende ord!! Og rigtigt godt nytår til dig og din skønne familie.
    /Charlotte

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...