torsdag den 8. august 2013

Art Journal

Jepz - jeg roder stadig i min Art Journal - og det bliver da faktisk sjovere og sjovere....så jeg savner sådan set slet ikke at lave layouts osv. lige nu ;)
På siden her er der igen brugt Color Wash og stempler - og så nogen blomster punchet fra en bogside.....og selvfølgelig et citat, hvor der er gået en god del til af mine elskede bogstav stickers fra Cosmo Cricket. Men man kan jo ikke gemme tingene i al evighed, bare fordi man ikke nænner at bruge dem *G*



Stemplet med bladene foroven er et skumstempel jeg købte for 100 år siden ;) - og det var så lige en hel del større end jeg havde regnet med, men i den her sammenhæng er det helt fint, sådan går det jo somme tider at man finder anvendelse for noget, der ellers var gemt og glemt :D
------------------------------------------

Ha' en dejlig dag allesammen - også selv om det regner ;)

Follow Me on Pinterest

5 kommentarer:

  1. Fed journaling side!
    Skønt at få gang i gamle stempler.
    Godt, at du bruger dine ynglingsmaterialer. Jeg er selv blevet en smule bedre til det. Det skal jo bruges, mens man er vild med det! Jeg har en del liggende, som jeg ikke kunne nænne at bruge og nu er det uinteressant ; )

    SvarSlet
  2. De er altså ret fede dine journaling sider! Især kan jeg godt lide dem i indlægget herunder... det er da de flotteste jeg har set af slagsen endnu :)
    Men JEG savner da dine layout :D så lav du også bare en stak af dem - hihi.
    God torsdag aften!

    SvarSlet
  3. En side mere til din Art Journal, super flot, nyder du din ferie? er du blevet bedstemor igen? spørger den nysgerige morkaren.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...