søndag den 16. september 2012

Minialbum af papirsposer

Så gik der lige en måneds tid siden det sidste indlæg her på bloggen - men der har ikke været så meget at vise sådan i form af scrap. 
De sidste par dage har jeg dog fået lavet et mini album. Det er lavet til søn og svigerdatter, og er fyldt med billeder af de to og Sarah. Synes det var meget passende, at de fik sådan et bette album her inden familien bliver forøget i oktober ;)
Selve albummet er lavet efter denne how2: Papirsposealbum - og den er super nem at gå til. Jeg har lavet andre albums af poser - men denne her er langt den nemmeste, og der kan være RIGTIG mange billeder i albummet. Jeg endte med at have 52 billeder af forskellige størrelser i mit...det er da meget godt synes jeg ;)
Jeg har kun brugt papir fra restebunken - og har overhovedet ikke skelet til serier/mærker osv. Det eneste der er gennemgående, er at alle billeder har fået sorte matter.
I får lige nogen billeder fra albummet - har altså ikke taget billeder af alle sider og heller ikke af div. tags...så ville indlægget blive kilometerlangt *G* :


Ryggen er lavet af grungeboard, som har fået sværte og Crackle Accent (den grønne farve ser lidt sær ud her på skærmen. men det er der ikke så meget at gøre ved.



 Billederne er ikke sat ind i kronologisk orden - men det er typisk mig *G*


Herover er der et lille harmonikalabum sat ind - der er 4 billeder mere på den anden side, når man folder det helt ud.





Som I måske kan ane, så er der MASSER af tags med billeder - og der er masser af tekst rundt omkring. Til gengæld har jeg ikke pyntet så meget, og det der er, er forholdvis fladt pynt, så papirerne må udgøre den meste pynt ;)
Så nu glæder jeg mig til at kunne give albummet til Anni og Heine - og jeg er så heldig, så jeg på forhånd ved, at de bliver glade for det....og det gør jo bestemt ikke glæden ved at lave det mindre ;)
------------------------------------------------------
Håber I alle har haft en skøn weekend - måske med en masse scrap :)

1000 tak fordi I kigger indenfor her hos mig - og tak fordi I giver jer tid til en lille kommentar :)


Follow Me on Pinterest

13 kommentarer:

  1. Det er et flot album. Lækre billeder og så kan jeg godt lide de mange måder at folde ud på.
    Det er altid motiverende at vide på forhånd, at det er noget modtagerne værdsætter.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt album! Jeg blev helt inspireret til at få produceret sådan et, om det sker er en anden snak!
    Dejligt når modtageren værdsætter - det fortjener hjemmelavede gaver!

    SvarSlet
  3. Kære Jette.
    Hvor er det bare et skønt papiralbum du har lavet... og hvor er hun blevet stor...! jeg er så glad for, at du delte dit skønne arbejde...!
    Knus
    Engel...

    SvarSlet
  4. Hvor er det et skønt minialbum du har lavet Jette, selv om du siger papiret er fra restekassen harmonerer farverne da fint sammen, og sikke mange billeder du fik plads til af lille "Saramus" jeg er også i gang med et mini: det babyalbum jeg havde i baghovedet, da Max kom med ideen om et møbelalbum, det er nu sjoveste at lave noget man selv har fået ideen til. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Lækker gave at modtage. Sikken et fint album med masser af billeder. Og nu skal du snart til at lave dobbelt så meget scrap?? hihi....

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare flot oh sikke nogle lækre billeder :) De kommer rigtig til sin ret i dette album. Dejligt at det også blive vel modtaget :D

    SvarSlet
  7. Super lækkert og kreativt album med masser af skønne sider.
    Ha en fin dag

    SvarSlet
  8. Jeg kan godt forstå, hvis de unge bliver glade for sådan et flot album. Det er bare så lækkert i de farver og med alle de fotos. Flot med de gennemgående sorte matter. Det giver ro. Det er godt nok mange billeder du fik plads til.
    Smart albummodel(tak for link). Og de fotos, man kan se, ser virkeligt gode og bevaringsværdige ud.
    Du må altså glæde dig til oktober......bedstemor. hihi.
    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  9. Et rigtig flot album du har fået lavet, og nogen gange kan man blive overrasket over hvor mange billeder man kan få i et mini album. jeg er selv i gang med endnu et mini album

    SvarSlet
  10. Sikke et skønt album og helt fantastisk så mange billeder du har fået plads til! Det er jo altid skønt når det man laver bliver værdsat! Ha' en go' uge!

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare fedt! Er imponeret over hvor festligt det er uden noget egentlig pynt, det må være det lækre papir.
    Det er altid ekstra dejligt at lave noget til nogen man holder af, og så man ved vil værdsætte det.

    Ha' en dejlig onsdag :)

    SvarSlet
  12. Kære Jette det er et rigtig skønt mini album du har fået lavet. Og jeg syndes det er rigtig fint du har fået brugt lidt rester. Det passer da fint til billederne. Ja som du jo ved er det jo længe siden jeg har været i blog og scrap verden. Men jeg må kikke forbi din side hen af vejen, og se hvor meget fint du har lavet siden jeg var her forbi sidst. Knus fra Lise

    SvarSlet
  13. super skønt, smukt, charmerende, osv osv osv album. Og sikke nogle dejlige billeder:0)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...