lørdag den 26. maj 2012

"Gamle" billeder ;)


Jeg har lige været ved, at rydde lidt op i billedmapperne på computeren - og så kom jeg jo bl.a. igennem billederne fra Peters konfirmation for et års tid siden. 
Som nogen af jer måske kan huske, så fortalte jeg dengang, at Peter har 6 ældre søskende (meget ældre for den sags skyld *G*) - hans far og jeg havde hver 3 stks. da vi mødtes og Peter er jo så rosinen i pølseenden ;) - og hans konfi-dag var - som jeg vidst også fortalte - første gang Peter var sammen med alle sine søskende på én gang siden hans far og jeg flyttede fra hinanden da Peter var omkring 2 år.
Ja jeg ved godt, at det jo så ikke er helt nye billeder, men de betyder rigtig meget for Peter, så syns alligevel de skal med på bloggen :)
Billedet herunder er konfirmanden sammen med "de gamle" på min side:


Herunder er det så konfirmanden sammen med "de gamle" på fars side:


Og her er alle 7 samlet i nogenlunde god ro og orden - det var rimeligt svært for fotografen at få det til at se fornuftigt ud, så det ku' gå op i en højere enhed*G*



Skønt at få genopfrisket en dejlig (og meget lang) dag - for DET var det - både for konfimanden og for alle os andre :)
Så blev I lige belemret med lidt "nostalgi" som ikke har en pind med noget kreativt at gøre - håber det går ;)
------------------------------------------------------
Annette trækker vinderen af sin skønne Candy imorgen tidlig, så I kan lige nå at være med - klik på billedet i min sidebar, så kommer i fluks til indlægget med Candyen! :)

----------------------------------------------------------

Håber I nyder solen og varmen - og ønsker jer en rigtig god pinse :)

Follow Me on Pinterest

2 kommentarer:

  1. Der er ikke noget bedre end a trip down memory lane. Skønne billeder :)
    Håber du nyder pinsen !

    SvarSlet
  2. Ikke dårligt med så mange søskende. Det må have været en dejlig oplevelse, at have dem alle samlet.
    God lørdag.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...