lørdag den 28. april 2012

Ditte's mini :)


For et stykke tid siden kastede min svigerdatter sig over sit første minialbum. Det var Sarahs farvel-hilsen til sin dagplejemor, og Ditte (min datter) bekendtgjorde så, at hun vist også gerne ville lave et til venindens fødselsdag :)
..og som sagt så gjort ;)
Jeg har fået lov til at vise lidt billeder af nogen af siderne, og jeg synes Ditte har fået lavet et superskønt album. Lidt start-hjælp har hun selvfølgelig fået af mor'en....men ellers er det hendes eget projekt:





....er det ikke et fint album ?? ;)
Nu er samme Ditte jo noget spændt på, hvordan det vil blive modtaget idag, men den fornemmelse kender vi jo nok allesammen ;)...og jeg er ret sikker på, at det vækker glæde og overraskelse.
Jeg kan så lige konstatere, at jeg har fundet min overmand når det gælder scrap-rod - og det siger EN HEL DEL *G*....men skidt, vi hyggede os imens :D
-------------------------------------------------------
.....og nu tror jeg, at jeg vil rydde bordet bare en lille smule - og så er det vist min tur til at være lidt kreativ i løbet af weekenden :)
Ha' en dejlig weekend allesammen :)

Follow Me on Pinterest

8 kommentarer:

  1. Sikke et fedt album hun har fået lavet. Det er sgu sejt at kaste sig ud i et album som det første synes jeg - godt gået!
    Jeg er da også sikker på det vækker glæde og begejstring.
    God weekend. (med scraprod?) *G*

    SvarSlet
  2. Det er bare så flot et album med skønne detaljer... flot lavet. God weekend

    SvarSlet
  3. Hvor er det et dejligt og meget farverigt album Ditte har lavet, man blir glad i låget af alle de farver, sjovt for jeg elsker det lyse (næsten hvide) men de her farver er så flotte, de lyser af ungdom og glæde. tak Jette for din søde kommentar på min blog, det bliver jeg også glad af, ha` nu en rigtig god weekend knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hold da op for et superflot album.
    Skulle det være nybegynderarbejde ???????? Det er så flot sat op, farver, pynt og kombinationen af billeder i farve og S/H og forskellig str.
    Ditte: Du har pligt til at scrappe videre med de evner. Og du har en dygtig mor til at vejlede dig.....i starten.
    Thanni. Tak fordi vi måtte se hvad din datter laver.....og du rydder bare op uden at kny...hihi.

    God søndag til jer deroppe.

    SvarSlet
  5. Det er da bare et skønt album og jeg er sikker på at veninden bliver super glad for det. Ditte har da arvet moren talent. Knus

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er det FEDT! fuldt af personlighed og sjove detaljer. Det kan hun godt være stolt af!

    SvarSlet
  7. Hold da op sikke et fedt album, hun må ha kigget dig noget over skulderen : ) super fed forside og rigtig mange detaijler inde i albummet : ) sikker på at det fladt i rigtig god jord, så personligt bedre bliver det ikke : )
    Håber du har fået ryddet lidt op, så du igen kan være der *G*
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  8. Lækkert album. Jeg kan forestille mig at modtageren blev glad!
    God søndag.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...