onsdag den 11. marts 2009

Igang igen :)

Jepz - så har der vist været pause længe nok på bloggen tror jeg :)
Og for den sags skyld også på scrapfronten. Det vil sige - jeg har faktisk købt en del ting, men se om de er blevet brugt til noget fornuftigt *TSK TSK*
Har både besøgt Multiscrap i Odense og var til Scrap i det Jyske i lørdags - OG fået et par månedspakker ind ad døren!!.....så alt i alt er det altså vist på tide her sker noget ;)
Så fra nu af bliver der forhåbentlig lidt mere at se og læse her.........ja ja ja det har jeg vist skrevet før *G*...men lad os nu se ;)
LO'et der er med idag, er omkring da Ronni flyttede hjemmefra i sin helt egen lejlighed - og det er jo STORT :).....og lidt vemodigt for moren - men er jo glad for at endnu en af ungerne er klar til at prøve kræfter med livet ;)
For selv om man er voksen (og det blev han vist i forbindelse med udsendelsen til Afghanistan!! )...så er det jo alligevel noget andet, sådan at skulle tage stilling til det hele selv.
Meeen så er det jo godt telefonen er opfundet og at der ikke er langt hjem til mors kødgryder i en snæver vending *G*
Overskriften ku' jeg altså ikke finde selv - så fik hjælp af SusanneTSC - takker ;)
Somme tider er de overskrifter altså langt væk synes jeg - men så er det jo dejligt der er gode idéer at hente :)
Materialer: BoBunny "xtreme Teen" - "xtreme Text"
tag - sværte - knapper - floss - bånd - MiniBingoCard - thickers (AM)

Ha' en dejlig aften - og 1000 tak fordi I stadig gider læse med :)

9 kommentarer:

  1. Dejligt layout, du har lavet.
    Flot sat op og skønt tema.

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er genialt med den der lille liste med husleje, elregning osv. :-)

    SvarSlet
  3. Skønt at se dig igen,på bloggen altså ;-) ser dig jo ellers....

    Et ski godt LO, dejligt drenget og råt (og ingen blomster ;-)) Jeg synes også ligesom Ragna, at det ser rigtig godt ud med den liste... den må da blive et lift inden nær fremtid ( nu må der da snart flytte nogen...LOL)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. Ja, det er et rigtig "knejtet" LO. Det kan være jeg stjæler ideen, når Asbjørn skal hjemmefra! Det er der (forhåbentlig) så lang tid til, at der ikke er nogen der kan huske, det engang var din ide ;-)
    Vi ses snart igen....

    SvarSlet
  5. dejligt at du er kommet igang igen.rigtig flot LO du fik lavet.rå men alligevel drenget.også lidt smart at skrive hvad han skal huske *GG* og tak for snakken og hyggeligt at se dig irl .ha en god dag

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot. Jeg synes det er en rigtig god ide at bruge et gammelt billede og så det nye samtidig. Titlen blev helt perfekt. Rigtigt fine farver og opsætning.

    Skønt at se dig tilbage i "Blogland". Glæder mig til at se mere. :-)
    God tirsdag til dig.

    SvarSlet
  7. Det var et rigtig godt emne at scrappe.. Kan selv huske da jeg flyttede i clublejlighed ;) da jeg var 19 år..jeg kan godt lide du har slebet kanterne på billederne og så den nederste journaling ..den er bare fin. Og skøn opsætning/farver i øvrigt

    SvarSlet
  8. Halloooooooooo.......... lever du...LOL....

    SvarSlet
  9. Glad for jeg ku hjælpe... Hvor er det blevet godt... :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...