fredag den 14. november 2008

Stories In Hand

Som man kan se ude i siden her på bloggen, så har jeg tilmeldt mig StoriesInHand . Jeg synes nemlig det lyder enormt spændende - og det ser det jo indtil videre osse ud til at det er. Det går kort fortalt ud på, at lave et system som kan hjælpe med til, at huske alle de små ting i hverdagen og fra fortiden, som det er værd at scrappe/skrive ned osv.
Alle de store begivenheder er vi jo gode til både at huske OG få scrappet - men de små ting går nemt i glemmebogen, og det er måske netop dem, der er med til at vores albums virkelig bliver værd at kigge i mange år frem. Det er jo de små ting der er med til at fortælle hvem vi er :)
MEN ...jaa selvfølgelig kommer der et "men"..*G*.....lige pt. irriterer det mig altså, at alt materialet til "StoriesInHand"-systemet er på engelsk!!
Det er såmænd ikke fordi jeg ikke kan læse/forstå engelsk - det er mere fordi jeg helst vil ha' det hele på dansk - scrapper jo osse stort set kun dansk (bortset fra lidt småtterier ;)..)
Nå...men skidt, engelsk går osse - jeg sku' bare brokke mig lidt *G*...og det her indlæg var mest ment som en lille opfordring til, at få skrevet alle "guldkornene og stjernestunderne" ned fra hverdagen, og få gravet en masse frem fra barndom, ungdom osv. - det er det, der skal fortælle hvem vi er/var :)

Ha' en dejlig dag - og tak fordi I kigger forbi :)

4 kommentarer:

  1. det er simpelthen bare en rigtig god ide, jeg ville i hvert fald gerne jeg havde haft sådanne små anekdoter om mig selv.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en god idé ! Suk...men får jeg det ført ud i livet ? Nu vil jeg i al fald lige tjekke det ud her på din side :O) Ha en skøn mandag !

    SvarSlet
  3. Ja, jeg har jo også været med, men er ikke bebyndt at printe ud endnu...
    Nå, men nu kommer mappen jo snart til os, og så må vi se hvad der så hænder...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. Jeg har også meldt mig til, men der kom lige en Hollandstur og et weekend crop i vejen, så jeg har ikke rigtigt fået gjort mere ved det og lige nu er jeg travlt optaget af en masse andre ting.
    men det er helt sikkert en fantastisk god ide!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...