lørdag den 5. januar 2008

Udfordring - eller ikke ;)

Der er lige en udfrodring på TheScrapCat-forum iaften, og ville egentlig gerne deltage - men jeg KAN altså ikke komme igang med den skitse, det fungerer overhovedet ikke :/..... måske er jeg bare træt ;)
Men så kan jeg jo lige lægge lidt nyt på her, så har jeg da ikke helt spildt tiden ;D

LO'et er fra Tall Ships Race i Aalborg i 2004.
Jeg ved ikke med jer, men jeg synes der er noget helt særligt over de store sejlskibe - måske fordi der ligger noget eventyr og romantik i det ;)
Jeg ved det ikke - men utrolig flotte er de altså.
Vi tilbragte meget tid på havnen og min yngste søn Peter var selvfølgelig med....men der var altså ting der var vigtigere end de der skibe *G*

Materialer:
SandyLion "Starstruck"
DCWV karton
sværte - brads - snor

Det var lige lidt fra mig - ha' en god aften og tak fordi I kiggede forbi :)

8 kommentarer:

  1. wawww hvor er det dog et lækkert lo, super flot det hele :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes dette LO blev fantastisk flot!! Sikke lækre "sømands-farver" og supert med de slebne kanter på billederne. Flotte, flotte skibe! Forstår godt de fascinerer dig. Og sjov lille historie og Peter og slush-icen! LOL!
    Den måde du skriver journalingen på er super cool! Med de fremhævede ord ind imellem! God ide!

    God søndag til dig, Jette! :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig lækker LO med flotte detaljer

    SvarSlet
  4. Wau nogle lækre billeder af de skibe - kan godt forstå du synes det er fantastisk at se på. Det LO er også supergodt og så fine farver som lige passer til.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare nogle flotte billeder og farverne du har valgt passer jo helt perfekt dertil! Lækkert LO!

    SvarSlet
  6. De farver er altså bare perfekte til de smukke billeder. Jeg er vild med bogstaverne du har brugt til overskriften. De er rigtigt sømandsagtige synes jeg:-)

    SvarSlet
  7. Jeg må indrømme, at jeg også er fascineret af de store sejlskibe. Da Cutty Sark var her i Esbjerg (det hed det dengang), forsøgte vi at tage billeder, men det var umuligt pga. menneskemængden. :-/

    Kanonflotte materialer du har brugt, farverne passer perfekt sammen :-)
    De "bølger" du har lavet med brads og snor giver en super virkning.

    Sød historien om Peter, - ja ungerne synes ikke altid det er spændende at være med til sådan nogen ting. HI-HI...

    SvarSlet
  8. Ja, dem har vi også været på Aalborg havn at se, og ombord på nogle af skibene.....men var ikke så forudseende som dig og have kamera med...sukkkkkk.....

    Et rigtig drenge-LO...hvor det hele matcher utroligt godt sammen... Flot opsætning, og det ser lidt "trosseagtig" ud med det floss.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...