torsdag den 8. maj 2008

Scrap i Aalborg

Jeg var til Scrap på Trekanten i Aalborg i aftes. AalborgScrapbookingKlub mødes den første onsdag i måneden og det er så der jeg har tilmeldt mig..igen ;)
Det var en rigtig hyggelig aften - nogen søde piger er de jo - og så er det jo dejligt, at mødes med folk der lissom ved hvad man snakker om, modsat andre som bare ser underlige ud og vender øjne, når man med julelys i øjnene fabler om at "det dér papir og den dér dims og det dér bånd osv.osv.osv jeg altså eje" og kaster om sig med ord som "chipboard - grungeboard - matter - clearstamps - mazealbum - tote - distressing osv.osv." *GG*
I aftes var det så yderligere heldigt, at der var besøg af Heidi fra Scrapsisters - det nye flotte online scrapmagasin. Det er rigtig dejligt at få sat ansigt på dem man kun "kender" fra div. fora.
Jeg fik til gengæld ikke lavet så meget - fik startet på én af BOM-udfordringerneTSC .
Havde nemlig glemt mine briller, så jeg kunne så at sige kun se de store linjer :D ...så ikke noget med håndskrevet journaling, men jeg smider resultatet på bloggen senere - nu sidder brillerne nemlig på næsen igen *G*
Men alt i alt en dejlig aften - så glæder mig til næste gang :)

Det var alt for nu - tak fordi du kigger forbi :)

3 kommentarer:

  1. Det er vist en dejlig klub i har der i Ålborg:0)
    Er i blevet "størrere" siden jeg var på besøg hos jer?

    Iøvrigt en dejlig blog du har her;0)

    SvarSlet
  2. Ja det er rigtig hyggeligt at mødes i sådan en klub. Det var sørme ærgerligt du ikke fik lavet så meget. Men jeg glæder mig til at se hvad du trods alt fik lavet.

    SvarSlet
  3. Jeps, skønt at have dig tilbage.... det var en rigtig hyggelig aften......

    Ajjjjj så slet ikke at det var BOM du var igang med...... det er jeg da spændt på at se.....

    God pinse
    Betina

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...