torsdag den 21. februar 2008

1000 tak :)

Synes lige jeg vil sige 1000 TAK til alle jer, der lægger de søde kommentarer her på bloggen - det er simpelthen bare skønt at I gider :)
Selvom man jo ikke kender hinanden sådan "rigtigt" så er det alligevel som om man lærer lidt mere om hinanden for hver gang man er på blogrundfart - men jeg glæder mig rigtig meget til at møde en del af jer d.8.marts i Ejsing..weeee :D

Her i aften har jeg været ude at spise sammen med mine fire børn - for en gang skyld HELT uden div. kærester og det var bare superhygligt :)...Det er faktisk MEGET sjældent vi sådan er sammen hvor det bare er os, sådan bliver det jo når de efterhånden bliver voksne - så kommer der jo svigerbørn til, og de er jo osse dejlige - mine er i hvert fald ;)
Men altså i aften var det "family only" - og når jeg så sådan kiggede på mine unger - jamen så bliver man sq stolt og glad over at de er kommet så godt igang med livet. De odds de har haft ( i hvert fald de tre store ) har ikke været de letteste - men man KAN altså godt blive en vinder selvom meget taler for det modsatte - så jepz jeg er stolt af dem :)

Det var lige et bette glad pip fra mig - og tak fordi I kigger forbi :)

11 kommentarer:

  1. Hvor dejligt for dig, at have dine børn omkring dig. Kan godt forstå, at du lyder glad :)

    KH Heidi

    SvarSlet
  2. Selv tak fordi du kigger forbi hos mig :-) Det er så dejligt at få kommentarer og også lidt sjovt at følge med i andre blogge - også dem man ikke kender i virkeligheden. (måske ordet "virkelighed" burde have et ansigtsløft i ordbøgerne)?

    God weekend til dig og tillykke med dine dejlige børn. I aften skal jeg ud at spise med min mand, vores børn, min mor, min søster og hendes ene datter for at fejre min fars fødselsdag i går - selvom han døde forrige år, så kan vi vel stadig fejre det og tænke på ham imens ;-) Familie er det vigtigste der findes, ik´?

    Knus Bitten

    SvarSlet
  3. lyder som en skøn aften, med egne børn, selv om svigerbørn er søde, så må jeg indrømme jeg også nyder når vi er alene afsted :)

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå, at du er stolt af dine børn. Der er så meget der kan gå galt i en tilværelse, så vi skal huske at sætte pris på alt det der går godt. Har man flere opture end nedture, så er livet jo egenligt skønt.

    SvarSlet
  5. Lyder som en dejligt middag. Vil lige sige at du også selv er sød til at lægge kommentare, og det luner også. Så selv tak:0)

    SvarSlet
  6. ja jeg kommer desværre ikke 8. marts, det er lige en lidt for lang tur for mig ;)

    dejligt at du hygger med familien og at i har det godt :)

    SvarSlet
  7. Selv tak ;) Jeg gæder mig også til møde jer alle I Ejsing ;o)

    SvarSlet
  8. Ja, jeg er der som en mis d. 8 marts....man skulle jo nødig gå glip af noget LOL LOL LOL og chancen for at bruge penge ;-)

    Dejligt at føle at ens børn er i vej, og det man har gjort var rigtigt.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  9. Hej Jette
    Jeg udfordre dig til at skrive 7 sandheder om dig selv.... se mere på min blog.
    Håber ikke at du er blevet tagged før.

    SvarSlet
  10. Hvor dejligt, bare sådan en ren familie-aften med sine store børn. Det lyder rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  11. Der er nyt i serversagen på min blog.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...